Vraag

Ik durf niet te vragen of ik mag scheren

  • 9 April 2024
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heeyyyy

ik ben een meisje van 12 jaar en ik durf dus niet te vragen aan mijn moeder of ik een keer mag scheren. Hebben jullie tips??


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey, dat hoef je niet te vragen hoor! Je kan ook een schoon kopje op haar mesje doen, dat doe ik zelf ook.

Als je het echt wil vragen kan misschien eerst vragen over je oksels scheren en kijken hoe ze daar op reageerd?  Ik zou het gesprek in ieder geval luchtig houden en er niet een big deal van maken. Jouw moeder weet vast wel hoe dit voelt.

Hoop dat dit helpt

Liefs Julie ❤️

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Dit hoef je idd niet aan je ouders te vragen als je dat niet durft. Je kan ook zelf een eigen scheermesje kopen in de winkel en het daarmee zelf proberen. 

Ik snap wel dat je het ongemakkelijk vindt om het er met je moeder over te hebben, maar je ervoor schamen is echt niet nodig! Scheren is een heel normaal iets en je moeder zal daar echt niet raar op reageren hoor! Het hoort er bij en waarschijnlijk scheert ze zelf ook of heeft ze zelf ook wel eens gescheerd! Dus ik denk dat je er gewoon met ze over kan praten als je dat wilt hoor en waarschijnlijk heeft ze ook wel tips voor je! :)

En misschien heb je nog wat aan dit linkje: https://nl.wikihow.com/Je-schaamhaar-verzorgen

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 2
Badge

harige poenie heb ik ook

 

Reputatie 3
Badge

heeyyyy

ik ben een meisje van 12 jaar en ik durf dus niet te vragen aan mijn moeder of ik een keer mag scheren. Hebben jullie tips??

Ik ga binnenkort alles scheren maar ik vroeg gewoon of ik een keer m’n oksels nog scheren en dat mocht! Nu ga ik voor de zomer vragen of ik onder mag scheren! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Anoniempjeee gewoon vragen! Heb ik ook gedaan, m'n moeder hielp de eerste 2 keer en toen mocht ik haar lady shave gebruiken, nu hen ik een eigen maat je kun ook scheren met een scheermesje, je zou ook gewoon een scheermesje kunne kopen en het zelf doen maar lees wel goed de gebruiksaanwijzing of zoek op hoe je een scheermesje moet gebruiken.

 

Groetjes smokey

Reputatie 5
Badge +4

Je kunt ook een wegwerp scheermesje kopen en je onder de douche scheren, dat hoeven je ouders toch niet te weten 

Reageer