Hoihoi
Dit is een wat apparte vraag. Maar ik draag sinds recent bijna geen boxers thuis maar in sommige broeken kan je mn dingdong wel zien hangen. En ik vind dit oncomfortabel omdat iedereen dat dan ziet. Heeft iemand daar tips voor.
Hoihoi
Dit is een wat apparte vraag. Maar ik draag sinds recent bijna geen boxers thuis maar in sommige broeken kan je mn dingdong wel zien hangen. En ik vind dit oncomfortabel omdat iedereen dat dan ziet. Heeft iemand daar tips voor.
Hey,
Tips kan ik niet echt geven denk ik sorry, maar wat vind je er niet fijn aan?
Is het te strak? Of zit de stof niet fijn gewoon? Of houd je gewoon van de vrijheid daar beneden?
Groetjes Gebruiker c
Hey,
Tips kan ik niet echt geven denk ik sorry, maar wat vind je er niet fijn aan?
Is het te strak? Of zit de stof niet fijn gewoon? Of houd je gewoon van de vrijheid daar beneden?
Groetjes Gebruiker c
Nee het feit dat mn familie mn zien hangen in mn broek
Hi Anonymous123123,
bedoel je dat je dingdong alleen te zien is als je geen boxer draagt?
of zie je je dingdong ook als je wel een boxer draagt?
en is dat dan een losse boxer of een strakke boxer?
Als je sws geen boxer wilt dragen maar toch je dingdong niet wilt laten slingeren ergens in je spijkerbroek dan kun je ook nog een slip aan doen. Misschien is dat iets voor jou.
Zit hier iets tussen waar je iets mee kunt?
Groetjes,
M&M's
Ik draag in de avond gwn een losse short en als ik geen boxer aan heb en als ik beweeg dan zie je dat super goed en dat wik ik nie. Die strakke bocers is de bedoeling dat hij op 1 plekje blijft en gwn dat gevoel da hij los is is zo goed maar als je bv gwn wandeld dan zie je hem hangen
Heyy
Ik snap wat je bedoeld. Lekker los is wel eens tof. Is het bij jullie thuis gewoon als je boven je pyjama een badjas draagt? Dan kun je je pyjama aandoen zonder boxer en daarboven je badjas dicht knopen. Dan kunnen ze je penis niet zien.
Groetjs
Hi Anonymous123123,
ok, nou snap ik 't, je wilt liefst met je blote piemel in je broek, alleen wil je niet dat je ouders je piemel dan zien.
Als ik uit de douche kom dan doe ik ook wel eens alleen een jogging aan of een onesie zonder iets eronder en dan zie je ook onze piemels, maar ja, thuis vinden we niet erg. Als we naar buiten gaan hebben we meestal wel gewoon een strakke boxer aan van Freegun, die zitten lekker en das van die gladde stof
Groetjes,
M&M's
Hey Anonymous123123,
ik denk dat Kaas123 en M en Ms al antwoord en tips hebben gegeven op je vraag, dus denk dat ik niet veel meer toe heb te voegen.
Ik zou daar maar is naar kijken
Groetjes Gebruiker c
Hi Anonymous123123,
ok, nou snap ik 't, je wilt liefst met je blote piemel in je broek, alleen wil je niet dat je ouders je piemel dan zien.
Als ik uit de douche kom dan doe ik ook wel eens alleen een jogging aan of een onesie zonder iets eronder en dan zie je ook onze piemels, maar ja, thuis vinden we niet erg. Als we naar buiten gaan hebben we meestal wel gewoon een strakke boxer aan van Freegun, die zitten lekker en das van die gladde stof
Groetjes,
M&M's
Ja ik draag gwn een pyjama erboven maar idk als ik nog een badjas heb in mn maat hahaha ik zal wel even zoeken maar wel bedankt voor die goede tips
Groetjes,
M&M's
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.