ik denk dat ik zwanger ben bijna 15

  • 14 August 2023
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 1
Badge

  Ik ben laats verkracht door men ex  nu ex dan ik wou het niet  en hij had geen condoom on en ik voel me de laatste week echt raar pijn in me buik misselijk en vermoeit  ik ben aleen te beng om zwangerschaptest te doen ik weet helemaal niet wat ik moet doen


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hallo,

Ik weet natuurlijk niet hoe jij er over denkt, maar ik zou gewoon naar mijn ouders toe gaan en alles aan ze uitleggen, natuurlijk extra nadrukken dat het tegen je wil in was en misschien ook samen aanklachten doen bij de politie tegen je ex. Het vertellen aan je ouders kan natuurlijk spannend zijn maar als je het aan hun vertelt dan zul je merken dat je al iets meer opgelucht bent omdat je er dan niet meer alleen voor staat.

Doe wat je wilt met deze informatie en hopelijk heb je er toch wat aan, groetjes D.

(Laat wel even een ander bericht achter over een tijdje om ons/mij bij te houden over de situatie als je wil)

 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @S is Anoniem 

 

Als ik je mag adviseren zou ik meteen dit aan je ouders vertellen en een zwangersschapstest doen. Vertel ook over je ex zodat ze op z'n minst met zijn ouders kunnen praten. Dit kan echt niet. Vertel het zsm aan je ouders.

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou het idd met je ouders bespreken en een zwangerschapstest doen, en als je niet gelijk wil aanklagen/aangeven ofzo ik zou sws eerst met hem praten dat het dus echt niet ok is en dan wel op een afstandje gwn via snap of appje of desnoods bellen miss kan dat eng zijn maar hij moet dus wel echt weten hoe ik er over denkt en wat jij nu voelt

Reageer