Ik denk dat ik kanker heb

  • 25 November 2023
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyyyy

Ik wil ff mn zorgen kwijt. 

Nou, de hele familie van mijn moeders kant heeft kanker. En mijn moeder heeft chronische leukemie, maar het gaat nu wel heel goed met haar.

Alleen denk ik dat ik ook kanker heb, omdat ik last heb van zware vermoeidheid, hoofdpijn, buikpijn en moeite met ademhalen. Ik heb ff op internet gezocht en daar stond dat ik een best wel grote kans op kanker heb. Ik vind het alleen best wel eng. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je je zorgen maakt, zeker omdat kanker veel voorkomt in je familie (wel fijn dat je nu goed gaat met je moeder).

Dat jij bepaalde klachten hebt wil natuurlijk niet zeggen dat jij dan ook automatisch kanker hebt. Ik zou sws niet symptomen gaan googelen want dan kom je bijna altijd bij kanker uit. De klachten die jij hebt passen bijv. ook bij stress. Misschien heb je daar last van.

Als je al langere tijd last hebt kun je best even een afspraak maken bij de huisarts.

Heel veel sterkte, voor jou en je moeder.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Helena's,

Erg naar dat in je moeders familie veel mensen  kanker hebben, maar dat betekent niet dat jij het ook hebt. Het internet moet je niet altijd vertouwen, maar je zou het beste naar een huisarts kunnen gaan. Die kan jou wel helpen!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 1
Badge

Heel eeg bedank voor jullie reactie!

Ik denk dat ik het er maar eens over ga hebben met de huisarts. 
Bye bye ✌🏾

Reputatie 7
Badge +17

@Helena's Heel verstandig dat je naar de huisarts gaat. Succes. ✌🏻

Reageer