Vraag

ik ben/voel me te dik

  • 14 September 2021
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een jongen van 12 jaar en ben 170-172 cm hoog ik weeg 60-62 kilo, best wel wat dus. Heeft iemand tips om af te vallen?               
 

l


4 reacties

Badge

heyyy

Ik weet natuurlijk niet hoe een normale dag er bij jou uit ziet, of je een sport doet of dat je elke dag naar school word gebracht of wat je eet. Maar om gezond te leven moet je minimaal een half uur per dag iets doen waar je hartslag van omhoog gaat. Ook moet je gezond eten door bijvoorbeeld in plaats van koek een stuk fruit te nemen. En nu weet ik niet hoe jij leeft. maar ik zou daar maar mee beginnen.

ook is het belangrijk om 3 vaste maaltijden per dag te hebben. dus sla je ontbijt niet over, want dan denkt je lijf dat je er weinig voedsel is en dan gaat je lijf vet opslaan wat je juist niet wilt.

 

ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

groetjes Blue xxx

Hoii,

Ik denk eigenlijk dat dat gewoon een prima gewicht is voor die lengte hoor! Zorg in ieder geval dat je nog gewoon een normaal eetpatroon houdt.

Groetjes van mij

 

Je hebt een prima gewicht. Ik dacht vroeger ook vaak dat ik aankom maar dat valt mee

Ja precies @anoniempje.  en als zou je een beetje overgewicht hebben, dan is dat ook echt niet zo erg.

Reageer