Skip to main content

Ok dus ehm tja ik trek mn haar uit 24/7. Dit is als ik me verveel, gestrest ben of gwn random. Het heeft bijna nooit echt een reden. Het is vaak kompleet onbewust. Ik begin nu ook kale plekken te krijgen en ik word er een beetje moe van. Heeft iemand misschien ideeën wat ik kan doen om het te verminderen en kale plekken te verbergen?

Je haar in een vlecht staart doen als je lang haar hebt. Of een muts ofzo opdoen. Ook kan je misschien pleisters om je vingers doen zodat het lastiger is om je haar er uit te trekken. Verder kan je hiermee ook naar de huisarts gaan.


@jaivy m'n haar is niet lang genoeg voor een vlecht of staart. De muts kan misschien wel werken dus daar zal ik naar kijken. Het pleister idee zal ik ook uitproberen. Heel erg bedankt bedankt 


hoiii

 

ik heb zelf ook ongeveer zo iets alleen ik trek het er dan niet uit. je zou inderdaad zoals jaivy al zei een muts op kunnen doen. ik  zelf zorg er gewoon voor dat op de momenten dat ik het meest aan mijn haar zit ik iets een m’n hand heb zoals een potlood. dan ga ik gewoon lopen klieren met dat potlood en meestal laat ik m’n haar dan wel met rust


Reageer