Vraag

Ik ben veel te dun

  • 9 December 2020
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

Als ik in de spiegel kijk dan zie ik mn, ruggengraad en al mn botten. of te wel *veel te dun*.

Wat kan ik hier aan doen, ik eet en drink SUPER VEEL allemaal snoep en chips en AA Drank etc.
weet iemand wat ik moet doen, moet ik bepaalde pillen slikken ofzo.

 

Groetjes ...


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

niks doen! ik heb hetzelfde hoor vroeger werd ik er door gepest maar nu hoor ik van alle mensen wat een figuurtje zeg! mooi hoor!  Ik weeg 40 kilo en ben 175 veel te licht en dun dus maar gewoon niks aan doen! Ik weet hoe heerlijk het is om lekker te vreten zonder aan te komen hahaha! bovendien kun je ook nog eens een fasion model worden als je wil want je hebt waarschijnlijk de eisen daarvoor net als ik. Ik ga volgend jaar als ik over ga en naar een nieuwe school ga mij inschrijven :) Is dat ook wat voor jou misschien? 

Laat je gauw nog even een berichtje achter?

ps: wees vooral trots op je lichaam en weet hoe mooi het is!

xx 

Hey, 

Als je je echt zorgen maakt dat je veel te dun bent kan je het best naar een dokter gaan. Die kan dan kijken of ze jou kunnen helpen met bijvoorbeeld een dieet. Er zijn ook bepaalde ziektes/aandoeningen waardoor je heel licht bent en hier zijn dan wel medicijnen voor.

J8j8

Heyy

Zoals al gezegd, als je je zorgen maakt kun je naar je huisarts gaan. Ik ken ook iemand en haar lichaam stoot vetten af (zegt ze) met als gevolg dat ze pillen moet nemen om te verdikken. Als het je echt stoort kun je naar de huisarts gaan.

Groetjs

Badge

meer eten

 

Reputatie 5
Badge +3

meer eten

 

geloof me dat werkt niet

Reputatie 4
Badge +3

Zolang je je aan de Schijf van Vijf houdt, wordt je vanzelf niet de dik en niet te dun.

Reputatie 3
Badge +1

Hi

Het is belangrijk om gezond te blijven eten, ook al ben je te dun, te veel snoepen is nooit goed. Dingen als (bruine) bonen en bananen kunnen helpen bij het aankomen. Ook zullen zuivel en smoothies waarschijnlijk beter werken dan sportdrank.  Succes 

Als je minder dun wilt worden, moet je zeker niet snoepen. Dat wordt namenlijk niet allemaal vet, en je kan ook suikerziekte krijgen. Ik zo het aanraden om meer proteinen to eten. Daarmee kan je gespierder worden. Het gaat namenlijk meer om spieren dan om vet. Verder natuurlijk ook sporten, zodat je vanzelf spieren erbij krijgt. Veel succes!

Reageer