Skip to main content

Hi guys..

Ik ben super onzeker over mijn lichaam…

Kinderen op school noemen mij plat en ikea plank. Zelf zit ik nu in het 3de jaar op de middelbare school. Ik heb cupmaat 75B en ben 14 jaar zelf vind ik het erg klein, ik heb ook bijna geen kont. Ik irriteer me gewoon aan het feit dat ik plank word genoemd terwijl ik er niks aan kan doen... ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan hebben jullie tips? 

Anoniem meisje xx

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.

hii 

ik ben een jongen ook 14 en 3de middelbaar. hopelijk maakt mijn mening iets uit.x

Ik vind dat niet zo uitmaken en de meeste meisjes van mijn klas hebben ook wel weinig vorm maar we pesten hun daar niet voor. Plat zijn heeft echt veel voordelen ook: je hebt geen rugpijn want in mijn familie hebben de meeste meisjes “grotere borstn” en hebben ook echt vaak rugpijn. of ga eens een rondje lopen meisjes hebben allemaal speciale dingen nodig terwijl jij met een normale bh gewoon rond kan lopen en je ding doen en ik denk dat jongens dat ook niet echt veel uitmaakt. en je kan croptops enzo dragen zonder dat mensen je raar noemen ofzo. En 75b is een goede maat. er zijn veel kinderen die zelf maat A hebben, en vergeet niet dat je borsten blijven groeien todatje ongeveer 18 bent.x

♥️love your body♥️

mvg 

Heeee

Ik vind het heel normaal dat je geen mega borsten hebt. Iedereen ziet er anders uit en heeft een andere maat. Zo heb jij een kleinere of grotere cup maat als een ander. Zelf ben ik 13 en ga na de 3de en heb cup 85 b niet heel groot vergeleken met mijn lichaam. Ik ben zelf plus-size dus zijn ze van 'nature' al wat groter haha. Maar je bent ook nog steeds aan het groeien!! Dus maak je vooral GEEN zorgen!! Je lichaam is nog in ontwikkeling. En dat je plank wordt genoemd is niet okee waarschijnlijk gebeurd dit door de mensen die zelf onzeker zijn over HUN lichaam.

Xx hoop dat je er wat aan hebt!!

Reageer