Vraag

ik ben nu wel echt bang om me te laten vaccineren

  • 28 November 2021
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi iedereen in ben erg bang geworden voor corona en vaccin door een paar video's en liedje.  Ik heb zelf ook onderzoek gedaan en ik ben in shock. Kijk het zit zo: ik was opzoek naar leuke liedjes en ik kwam uit op pandemic van dr creep. Ik ben altijd geïnteresseerd in songteksten dus ik ging de songtekst bekijken, maar ik schrok me dood het liedje komt uit 2013  en de rapper in het liedje zei dat er in 2020 corona komt met een pandemie. Ik vond dat al best eng dus ik ging verder onderzoek doen. Ik kwam er achter dat Michael Jackson in 2008 ofz zei dat wij in de toekomst mondkapjes moeten dragen dat vond ik ook al eng. Toen kwam ik later tegen dat corona is gepland, dat corona niet uit China komt maar gewoon in een lab word gemaakt en dat het in 2020 verspreid zouden moeten worden en dat de rijke onderzoekers de wereld zouden willen overnemen voor vaccins in ons te spuiten en dat daar dus chips in zitten . Ik weet dat dit nep zou kunnen zijn maar omdat er al heel lang geleden werd gezegd dat er corona zou komen in 2020 vind ik wel heel eng waardoor ik dit ook ga geloven.  Mijn moeder wil graag dat ik me laat vaccineren morgen maar hierdoor durf ik niet meer ik wil het ook niet tegen haar zeggen want ik durf het gewoon niet...  Ik ben ook bang voor de duivel.. heeft iemand misschien wel motivatie om me te laten vaccineren?? Want ik zou het toch wel moeten doen.. liefs van mij 


5 reacties

Hallo S_is_anoniem :)

Dat liedje '’pandemic'’: Er worden tientallen virussen in opgenoemd. Het is wellicht toevallig dat er wordt gesproken over een Coronavirus in 2020, maar Coronavirussen zijn al langer een potentiele dreiging voor een pandemie. 

Dat er in de toekomst mondkapjes moeten worden gedragen van een liedje in 2008? Er gebeuren eens in de tientallen jaren een pandemie. En tijdens een pandemie is het inderdaad logisch dat je mondkapjes moet dragen om de verspreiding van het virus in te perken.

En nu verspreiden veel wappies fake-informatie over het vaccin. Best wel treurig. 

Ik zou je laten vaccineren om de volgende redenen:

  1. De zorgmedewerkers helpen. 
  2. Mindere kans op ziekenhuisopname of IC-opname.
  3. Minder kans op Long Covid.
  4. Je hoeft je niet meer te laten testen voor een QR-code.
  5. Je helpt dan de rest met de bestrijding van de pandemie.
  6. Minder '’viral load'’ dus minder kans op transmissie van het virus.

-TheMightySlayer <3

Even over het chip gedeelte ten eerste hoe krijg je dat in doe vloeistof en stel het zit erin so what iedereen heeft toch 24/7 een telefoon bij dus als ze je willen traceren lukken ze dat toch wel

Het ligt er ook aan waar je de informatie vandaan hebt, misschien maakt dat ook een verschil, kijk als je hallo123.nl hun informatie over corona instant gelooft kan je ervan uitgaan dat je jezelf voor de gek houdt. En we moeten ons toch aan de maatregelen houden, welke informatie je ook maar hebt gezien.  Maar als je een vaccin neemt, worden er wel deels wat problemen weggehaald.  Dit is niet de reden dat ik me heb laten vaccineren, maar ik deed het gewoon, omdat het me niet zoveel boeide of ik het nou deed of niet, maar kijk**verassing**: "Ik ben niet dood en/of verlamt of wat dan ook!!!".

Reputatie 6
Badge +7

Je hebt filmpjes gekeken die gemaakt zijn om twijfel te zaaien. 

Ze zijn gemonteerd, er zijn dingen weggelaten of er worden uitspraken uitgehaald, die helemaal uit hun verband worden gerukt. En er wordt gewoon gelogen.

Je kunt over alles filmpjes vinden, ook dat de aarde plat is.  Wat ze nooit doen, is een eerlijk verhaal geven. 

 

Ik raad je aan om eens een ‘fact check’ of ‘debunk’ filmpje te kijken.  Dat kan over van alles zijn: Over de platte aarde of over de gefakete maanlandingen.  Het is juist prima als het niet over Corona gaat!  Dan maak je kennis met een andere manier van denken: Dat is écht kritisch denken.   Dan ga je ook beter inzien hoe die complot-filmpjes zijn opgebouwd.

Reputatie 5
Badge +4

Minder het fakenieuws op internet geloven om te beginnen . Of de overheid de volledige waarheid zegt is nog een andere vraag maar feit lijkt me wel dat de ziekte bestaat en dat je minder kans hebt op hospitalisatie  en dood wanneer je gevaccineerd bent . Ik ben gevaccineerd trouwens .

Reageer