Skip to main content
Vraag

Ik ben lelijk, maar dan echt lelijk

• 27 februari 2025
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal!

Ik houd het kort want ik weet dat niemand zin heeft om paar alinea’s te lezen.

Ik ben heel erg lelijk en het is niet zo dat doordat ik mijn onzeker denk ik dat ik lelijk ben zoals het bij de meeste is. Ik ben gewoon lelijk ik heb geen haircut, lelijke kleren, asymetrische gezicht, “vierkante”. Ik weet ik kan nieuwe kleren kopen , maar andere zijn niet zo makkelijk. Ik weet niet welke kapsel bij mij goed zou zijn en ik durf het niet aan de kapper te vragen dus ik het is altijd: boven lang, zijdes kort. En ik ben ook skinny fat dus mijn gewicht is oke maar ik heb wel buik vet en het lijk dat ik een beetje dik ben.

Heeft iemand wat tips?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo Anoniem13579.  Je bent niet lelijk. Daar ben ik 100% van overtuigd.  Je denkt dat, het is je (verkeerde) zelfbeeld. Je ontkent dat je onzeker bent. Maar... heb jij vrienden? Die kun je vragen om mee kleren te kopen of naar de kapper te gaan.  Vrienden kun je  altijd om  advies of mening vragen.  Ik wed dat ze jou niet lelijk vinden.  Wees niet zo kritisch, vergelijk je niet met "bekende personen".  Jij & ik zijn geen fotomodellen. So what? Dit betekent niet dat jij & ik lelijk zijn. 

🙏 wees aardig voor jezelf. Jij kunt zo drie aantrekkelijkheden van jezelf opnoemen.  Zonder na te denken.  Nogmaals, wees aardig & ga van jezelf houden. Uiteindelijk straal je dat uit en komen vriendschappen en liefde in je leven.  Big hug & veel liefs.

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 69 reacties
  • 3 maart 2025

Ik ben het eens met ​@GijsD ik ben een meisje en zie vaak kpop idols en hun zij extreem dun (ongezond dun) en hartstikke mooi en dan wil ik er ook zoals hun uitzien en social media zit vol met mensen met: veel makeup, plastic surgery, die er nep uit zien door de filters. En dat brengt jezelfbeeld omlaag

Veel succes en hou van jezelf

-armydreamerss

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! 

Je vertelt over jezelf op een vreemde manier, wist je dat? Kijk eens in de spiegel en zeg tegen jezelf "ik ben super mooi". Je kan alleen echt mooi zijn als je er zelf in gelooft. Dus zolang jij in je hoofd houdt dat je de mooiste bent, ben je dat ook. Trek je niks aan van de rest, pas je niet aan voor de rest, want het gaat hier over jou, niet over hun.

Veel liefs 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen