Skip to main content

hoi ik had een vraag maar eerst ik ben bijna blind dus als er speling fouten in staan dan kan ik er niets aan doen maar omdat ik bijna blind ben moet ik veel operaties en ik moet er dinsdag weer een dat word de 29ste maar dan moet je je gewicht zeggen en dat vind ik nooit fijn wand ik ben echt zwaar en ik doe mijn best om af te vallen maar het lukt niet ik ben 1.58 cm en ik weeg 59 ik wil zo graag gewoon mooi slank en niet te zwaar zijn ik sport heel veel maar het lukt niet dus nu eet ik niet ov maar heel weinig maar dan ook het lukt niet ik ben aleen de eerste dag 2 kg afgevallen maar dat lukt niet meer help alsjeblieft 

Hey!!!

Als je deze reacties van andere mensen heb gehoord, proberen ze jou waarschijnlijk pijn te doen. Dat doen ze dan omdat ze zich zelf dik of lelijk of onzeker voelen. Niks van aantrekken!

Als je dit van je zelf zonder die mensen denkt is dat natuurlijk niet zo heel fijn. Ik had het eventjes ook, maar toen werd ik gepest. Daarmee is het nu deels opgehouden, ook al word ik nog voor homo en kankerhoer uitgemaakt.  Probeer elke dag in de spiegel te zeggen: Ik ben mooi zoals ik ben. En ik ben goed zoals ik ben. Geef je zelf ook een complimentje dan. Het klinkt heel weird, dat dacht ik in het begin ook, maar het helpt echt!!!

Heel veel succes en laat je je niet kwetsbaar opstellen!!!

MVG

Reageer