Vraag

ik ben lang en onzeker

  • 4 October 2020
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee, k ben een meisje van 17 en k ben best wel lang voor mn leeftijd. En daar ben k echt onzeker over  K heb altijd een beetje het idee dat ik daardoor een beetje ongemakkelijk oog ofzo. K heb ook vaak dat rokjes/jurkjes te kort zijn en een maatje groter is wel te wijd bij de taille. K heb 2 vragen: met wat voor kleding kan k mezelf kleiner laten lijken? En bij welke winkel verkopen ze rokjes/jurkjes die niet zo kort zijn


4 reacties

Hey Annoniemm,

Vervelend dat je je zo onzeker voelt. Er is helemaal niks met wat langer zijn, ik snap wel dat je je ongemakkelijk voelt, want het voelt voor jezf niet fijn. Maar aan je lengte kan jezelf niet zo veranderen, het is eigenlijk gewoon zo als het is. Maar dat maakt het voor jou natuurlijk niet minder vervelend.

Ik heb ff op internet gekeken over kleding tips en eigenlijk is er best wel veel te vinden op internet. 

Als je zelf gaat kijken zie je dat er genoeg sites met tips ideen en sommigen ook met voorbeelden erbij zijn. En het zijn denk ik ook wel echt tips waar je wat mee kan.

Qua winkels denk ik dat de meeste winkels een combinatie hebben van wat langere rokken/jurkjes en wat kortere rokken/jurken. Ik zou iig niet naar de CoolCat of naar de primark gaan want daar hebben ze vaak wel echt korte rokjes/jurken en als je een maatje groter neemt is het vaak te wijd qua taille. Vaak hebben ze bij de Sting of C&A of Zara ofzoiets wel goede kleding. Maar het ligt er ook aan waar je woont aan wat voor winkels ze hebben en wat jij zelf leuke kleding en/of winkels vind.

Succes ermee!

Xx Simply Me
 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 8

Reputatie 2
Badge +1

Heey dit is niet echt een tip maar hoe lang ben je?

Want ik ben 14 en  de langste van de klas en ik ben er zelf ook onzeker over lol 

Dus ik was even benieuwd:) 

K ben 17 en 1.80

Ik ben een meisje van 13 en ben 1.83 en heb schoenmaat 43, dus maak je niet druk ;)

Reageer