Hey, ik ben bijna 16 en ik ben een plank.
Ik heb nog niet eens cupmaat aa.
weet iemand hoe je je borsten groter laat worden? Wat je het beste kan eten of zo??
help a girl out
Hey, ik ben bijna 16 en ik ben een plank.
Ik heb nog niet eens cupmaat aa.
weet iemand hoe je je borsten groter laat worden? Wat je het beste kan eten of zo??
help a girl out
Ik ben een jongen maar ik heb wel wel eens iets ergens gezien over een soort bijpollen poeder?
Geenidee of het helpt of gevaarlijk is
Hey
Ik vind de grote van borsten niet zo belangrijk, maar snap wel dat jij je misschien daardoor vrouwelijker voelt. Ik weet zo snel niet wat je er aan kunt doen dan de natuur zijn gang laten gaan.
Hey,
Ik was ook best wel een lange tijd onzeker over mijn lichaam. Ik ben altijd al aan de lichte kant geweest , dus dan heb je vaak sowieso al wat minder. Je zou een bh met vulling of een sport bh met vulling (wat je zelf fijn vindt) kunnen proberen. Er is niet echt een manier om het te laten groeien. Ik zou accepteren zoals je lijf is. Iedereens lijf is uniek en dat is nou juist zo mooi!
hey
-ik hoop dat dit je helpt , liefs N
Ik heb ook geen supergrote boobies maar je kunt er niets aan doen. Intussen zijn ze bij mij wel iets groter (75B) maar het is gewoon afwachten
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.