Skip to main content

Help alsjeblieft ff.

 

Okay ik ben 13 en een meisje. 

 

Ik ga dus meestal met mijn kleren aan op een knuffel liggen en dan lekker bewegen zeg maar. Vandaag dacht ik dus van oke ik ga het doen gwn naakt. Maar toen dacht ik van dan wordt die knuffel vies. Dus ik deed er een papier op. Ik ging dus zeg maar zo doen. En toen was het wel lekker.

 

Alleen wat nou als er schadelijke stoffen op dat papier zaten en die nu in mij zijn. Ik ben zo bang nu!!!! Ik wil geen rare infectie of weet ik veel kanker ofzo…. Ik moest echt keihard huilen en heb meteen mezelf gesneden. Maar ik ga ook niks tegen mijn ouders zeggen.

Help alsjjeblieftttt. Ik ga helemaal dood.

 

 

Dat zal zo n vaart niet lopen hoor. Ik denk niet dat, áls er al ‘schadelijke’ stoffen op dat papier zaten, die makkelijk in je lichaam kunnen komen. Daarnaast heeft de vagina ook gwn een zelfreinigende functie. Het is bijvoorbeeld een redelijk zuur milieu (lage pH-waarde) wat veel bacteriën en andere ziekteverwekkers doodt en zo infecties voorkomt. Ik zou me daar dus niet zo druk om maken. Wat je nog kunt doen is het even afspoelen met water (geen zeep, dat verstoort de zuurgraad van de vagina).

Dat sneetje is wel vervelend natuurlijk. Dat kan heel vervelend zijn, maar gaat als het goed is vanzelf weer over. Probeer deze ook schoon te maken (en houden) met water zodat deze zo snel mogelijk heelt.

 

Geen paniek, het komt echt wel goed. Maar voor het gemak kan je de volgende keer misschien beter een handdoek gebruiken. 

Wat voor papier was het trouwens?


Reageer