Vraag

ik ben 2 personen

  • 27 April 2022
  • 0 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik denk dat het tijd word dat ik hier op het forum over schrijf.

Ik zal het zo kort mogelijk uitleggen, maar ik voel me 2 personen. Waarvan 1 grotendeels in een fantasiewereld leeft.

Heel veel mensen begrijpen me niet, maar ik weet 1 ding zeker: Ik ben geen systeem. Het is geen OSDD of DID, het zit anders dan dat.

Het begon rond 2021, ik was veel online vrienden kwijt door een ruzie en het was mijn schuld, dus ik besloot mijn online identiteit achter me te laten, te verdwijnen, en als een nieuw iemand terug te keren, en nieuwe mensen te ontmoeten. Dus dat deed ik. Ik creëerde een identiteit waar mensen van hielden, behalve ik. 1 van de mensen die mij als dat persoon bewonderde gaf me een andere naam als bijnaam, die ik eigenlijk wel leuk vond. Dus ik begon weer een nieuwe identiteit, waarbij ik die naam gebruikte. Ik kan helaas de naam noemen, en die identiteit ook niet omschrijven, dus we noemen hem even B. Inmiddels ben ik wel terug gekeerd als mijn originele identiteit, maar ik heb B behouden. Hij lijkt eigenlijk best wel op mij, en ik heb kledingstukken die ik wel eens draag die ik associeer met B. B is niet zoals ik, Hij praat anders, hij ziet er hier en daar anders uit, en hij is niet transgender zoals ik, voor mij is hij cis, een echte jongen. Dat ligt gewoon prettiger bij mij. Ook leeft hij een ander leven in mijn fantasie, alleen overtuig ik mensen natuurlijk niet dat de fantasiedelen van B waar zijn, dat hoort namelijk niet. Op het cis ding na, ik heb liever wel dat B gezien word als cis. Kwa interesses is het wel hetzelfde voor B als ik. Verder houd ik mijn B identiteit ook online, dus ik ga eigenlijk nooit over straat als een jongen die B heet.

 

Weet iemand wat dit is? zelf is het voor mij wel gezellig, dat ik wel eens een ander persoon kan zijn en dagdromen over zijn leven, maar ik maak me er soms wel druk om. Is het een stoornis? Is er iets met me? 

Nogmaals, het is geen OSDD/DID, ik heb een vriend die dat wel heeft en hij verteld er veel over, en niets van zijn stoornis komt met mijn situatie overheen. B is niet iemand in mijn hoofd, ik bèn B! Maar ik ben ook mijn eigen persoon. Wat doe ik?


0 reacties

Geen reactie

Reageer