Skip to main content

heyyy. ik ben een 13 jarig meisje, ik ga na de zomervakantie naar de derde en ik heb cupmaat E80 of soms we F80. Mijn hele klas is een jaar ouder. Alle meisjes uit mijn klas hebben een veel kleinere cupmaat en ik schaam me een beetje. Het is niet dat ik me heel erg schaam ofzo, maar het maakt me wel een beetje onzeker. Ik heb jongens uit andere klassen horen praten over meisjes met grote tieten en dat ze allemaal hoeren zijn. Ik wil niet zo genoemd worden, maar ik ben daar wel een beetje bang voor. Ik heb hier al wel rondgekeken, maar ik kon niemand met hetzelfde probleem vinden. Ik wil graag weten of ik niet de enige ben en of mijn cupmaat normaal is? 

Je hebt inderdaad best grote borsten. Ik ben 15 een geen 75 D en dat is ook al een stuk groter dan meeste meisjes uit mijn klas.  Jongens die zoiets onzinnigs zeggen zijn gewoon eikels. Die moet je niet serieus nemen..


Hoi ts

 

Het is helemaal normaal om een grote cupmaat te hebben op jouw leeftijd. Ik ben een meisje 17 jaar met cup maat 75g dus ik snap waar je doorheen gaat. Als andere mensen raar over je borsten praten moet je ze gewoon negeren. Vaak zijn ze jaloers. Trek je er niets van aan.


Reageer