ik ben 11 en nu al 1,80

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

al zins ik vijf jaar was ben ik altijd al de langste van de klas geweesd vroeger  vond ik dat leuk alleen nu zit ik er steeds meer mee.  Ik kom uit een fam die heel LANG  is maar omdat mijn vader niet zo groot is hoopte is dat ik op hem zou lijken maar nee dus ik ben nu 1,80 en ik stop nog LANG nite met groeien. We waren naar een arts en die zou der voor zorgen dat ik in een wachtlijst kwam om me te laten stoppen met groeie . Die wacht lijst was heeel lang maar nu gaat het hele maal niet meer door want nu de rcorona is is mijn opertaie niet noodzakelijk genoeg om het te laten door gaan . ik snap dat wel maar ik ben altijd al zo lang ik steek boven iedereen uit ik ben de langste van de school inclusief een paar juffen . soms wilde ik dat ik gewoon klein was maar dat is niet zo en dat maakt me  soms heel verdrietig ik weet of meer mensen deze sitiattie hebben dus zeg het pls


3 reacties

Hallo nobuddy :)

1.80 is vrij lang voor een 11-jarig. Ondervind je specifieke nadelen van je lengte? 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Haii

 

Niet vervelend bedoeld maar wil je ruilen van lengte ik ben 12 en maar 1,48 ik vindt het zo ontzettend vervelend dat ik zo klein ben!

 

 

-Mandy.xx-

Hoi @nobuddy  vervelend voor je. Vooral dat je 11 bent. Ik ben zelf 15 jaar en 190cm  . Zelf heb ik er niet probleemen mee omdat ik ook 15 ben, maar als je 11 bent snap ik wel dat het vervelend is als je 180cm bent . 

Ik zie dat je schrijft dat je familie zelf ook lang is dus dat is denk ik ook een rede. Bij mij zijn ze in de familie niet echt lang behalve ik en mijn neef.

Fijn dat je op de wachtlijst staat dan weet je wel dat je  een operatie krijgt i.p.v. dan dat je moet wachten of je op een lijst staat en dus niet weet of je erom staat. Ik heb zelf wel oudere vrienden die ook lang zijn en die kwamen toen niet meer in aanmerking voor die operatie omdat ze er telaat achter kwamen. 

Als je nadelen hebt aan je lengte bijvoorbeeld last van blessures aan knie ofzo moet je een beetje oppassen en ook naar de dokter gaan.

Iedereen is anders de ene is sneller in de groei de ander later. De ene is wat groter dan de rest de ander kleiner , ik ben 5 jaar geleden ook met dit probleem bij de dokter geweest en die zei dat ik niet extreem groot word. En dus niet in aanmerking kwam , dat stelde me wel gerust want dan was het vast niet zo lang , hij zei wel omdat ik onverwachts een grote groeispurt krijg soms dat ik ben uitgeteld op iets van 201 ofzoiets.  Ik ben/was 190cm toen ik het laatst heb gemeten dit was iets van 5 maanden geleden ofzo. Ben wel iets groter. Maar ja ik kan er niks aan doen dus laat ik het maar zo. 

Maar bij jou is het inderdaad een ander verhaal. 

Ik wens je succes met de operatie en hopelijk zal hij snel zijn voor je .

Groetjes gebruiker c 

 

Reageer