Vraag

iets te zwaar

  • 28 May 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Oke dus ik heb een vraag.

 

Ik ben 13 jaar (over 2 maanden 14) ik ben 177 cm lang en ik weeg 68kilo.

Zelf vind ik dat wel wat veel.

Niet 'te' veel maar gewoon veel al helemaal vergeleken met de rest van mijn klas. 

Het rare is ik ben helemaal niet dik.

Ik heb een lichtelijk zichtbare sixpack en best grote biceps ook ben ik erg fit.

Maar toch weeg ik zo veel.

 

Mijn vraag is waar komt al dat gewicht dan vandaan en hoe kom ik er vanaf?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Je hebt een prima gewicht.

ik heb het even voor je uitgerekend en je zit mooi ‘in het groen’ kijk maar ⬇️
 

Afvallen is  dus niet nodig :) Waarschijnlijk weeg je gewoon meer doordat je sterkere/meer  spieren hebt. Als je gaat afvallen breken je spieren waarschijnlijk ook af. ( niet dat ik er echt verstand van heb, maar dat lijkt me logisch) 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 3
Badge +3

Van mijn ouders mag ik ook niet naar de sportschool omdat ik nog maar13 ben en ik al 4 keer per week sport als je gym op school niet meetelt.

 

Reputatie 3
Badge +3

Je hebt een prima gewicht.

ik heb het even voor je uitgerekend en je zit mooi ‘in het groen’ kijk maar ⬇️
 

Afvallen is  dus niet nodig :) Waarschijnlijk weeg je gewoon meer doordat je sterkere/meer  spieren hebt. Als je gaat afvallen breken je spieren waarschijnlijk ook af. ( niet dat ik er echt verstand van heb, maar dat lijkt me logisch) 

 

Mij_Niet_Gezien

Oh oke bedankt😁

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi! Dat is niet heel zwaar omdat je ook lang bent ook kan het je gewicht zijn van meerdere spieren! 

Groetjes!

Badge

nee je zit nog net goed

Badge

Hoi hoi! Dat is niet heel zwaar omdat je ook lang bent ook kan het je gewicht zijn van meerdere spieren! 

Groetjes!

dit klopt echter niet ja spier weegt meer dan vet maar op zo'n jonge leeftijd zo lang is meestal niet de juiste  genen om heel gespierd te worden

Reputatie 1
Badge

Spiermassa.

 

Reageer