Hulp vragen voor zelfmoord neigingen.

  • 2 January 2023
  • 27 reacties
  • 434 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik ben een 14 jarig meisje met erg veel problemen. Zo heb ik bijvoorbeeld depressie, zelfmoord gedachtes, eet stoornis, zware slaapproblemen (slaap elke avond maar 3 uur of minder, ook als ik school heb. Heb dit nu al ongeveer al 4 maanden) ADHD, geen motivatie en nog meer.  Ook doe ik aan selfharm en struggle ik erg met mijn uiterlijk ik ben namelijk te zwaar voor mijn leeftijd en daardoor geloven mensen dan ook nooit dat ik een eetstoornis heb. Ik zie geen andere mogelijke uitweg dan zelfmoord plegen.

 Ik heb al geprobeerd met mensen te praten maar dat werkt ook niet echt, mijn ouders hebben beide niet door dat ik zelfmoord neigingen heb en slechts 2 vrienden weten dit. Ik vind het erg moeilijk om hulp te vragen dus hoop dat ik hier wat advies kan krijgen. 


27 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Update: mijn nieuwe mentor is shit daar heb ik niks aan, wel heb ik een hele lieve vriendin die zonder alles te weten mij heel erg helpt. Ik slaap slechter maar mijn zelfbeschadiging is veel minder. Ik ben officieel 2 weken clean :)) in het algemeen gaat het iets beter 

Update: mijn nieuwe mentor is shit daar heb ik niks aan,

Da’s niet zo fijn! Maar genoeg docenten op school.

wel heb ik een hele lieve vriendin die zonder alles te weten mij heel erg helpt. Ik slaap slechter maar mijn zelfbeschadiging is veel minder. Ik ben officieel 2 weken clean :))👍 in het algemeen gaat het iets beter 

Heel fijn! Oja, voor slaapproblemen kun je op google ook van alles vinden.

 

Reageer