Skip to main content

Hoi.

Oke dus de titel is misschien een beetje raar maar hoi ik ben L ik ben 12 jaar en ik ben al een aantal jaar ongesteld. Ik heb alleen moeite met niet doorwerken.

Heeft iemand misschien tips.

 

Zelf heb ik al een tampon geprobeert en dat werkt al een stuk beter alleen als ik die er in probeer re doen worden mijn vingers kinda bloederig.... hoort dit zo

 

Als ik maandverband doe dan doe ik er 2 in mijn ondergoed en 1 in mijn broek boor de zekerheid maar toch lukt het soms. Heeft iemand tips ofzo want eigelijk wil ik ook niet iets van zo een vup ofzo proberen.

 

Ik heb wel al een menstruatieknderbroek geprobeert maar eigelijk werkt dat niet en zit het heel raar

 

Alvast bedankt voor het antwoorden.

xxx

L

Ach niemand reageert-

Nou, hier ben ik :)

Ik ben 1 keertje ongesteld geweest nog niet zo erg hoor, ik weet het zelf ook niet eigenlijk.

ik heb “Always grote vleugels” dan voel ik me echt wel save!

 

Je hebt waarschijnlijk niet zo veel aan me haha

XXX J <3

(Succes)

 


Hey! 

Ik ben ook al ezn aantal jaar ongesteld dus ik kan je wel wat tips geven! 

Doorlekken gebeurd ook wel eens bij mij. Maar sinds ik een tampon gebruik veel minder. Ja hoor dat is helemaal normaal dat er een beetje bloed aan je handen hangt dan, gewoon even wassen daarna en klaar! :) 

Een cup heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar dat kan je zeker uittesten. 

Wat ik meestal doe nu is een nacht maandverband + een tampon (afhankelijk hoe zwaar je ongesteld bent) en eventueel als ik heel zwaar ongesteld ben doe ik achter dat maandverband nog een inlegkruisje als ik ga slapen. Ik leg ook vaak een oude handdoek onder mij als ik slaap. 

Ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen! 

 

Groetjes 

Anoniem789


Reageer