Vraag

huid bleken

  • 17 September 2020
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De huid van mijn vagina is dus wat donkerder van kleur en ik schaam me hier eigenlijk best voor. 
Iemand die weet waardoor dit komt? En hoe ik dit kan bleken? 
 

 


3 reacties

Hey,

 

Ik ben zelf een jongen en heb daar geen ervaring mee,maar ik kan je aanraden om naar je dokter of huisarts te gaan, als dat een te grote stap is kun je ook op internet iets vinden. En over het bleken, ik zou daar echt goed over nadenken en op internet kijken wat de ervaringen zijn van andere.

Je hoeft je echt niet te schamen! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Helaas heb ik geen cijfers voor jou, maar ongebruikelijk lijkt het mij niet.
Je huid is niet overal dezelfde kleur, wat niet super verrassend is.
Hierbij moet je niet alleen denken aan moedervlekken, maar eventueel ook aan dingen zoals je lippen en je tepels.
Misschien zijn de jouwe wel exact dezelfde kleur als jouw huid, maar bij de meesten is dit verschillend.
Zo heeft de huid bij jouw vagina net een andere tint, maar ook bij jongens kan hun penis net iets donkerder of lichter zijn.
Dat is natuurlijk niet vreemd en het lijkt mij niet dat iemand er moeilijk over zou doen.
Zou het niet erg vreemd zijn, als iemand daar moeilijk over zou doen?

Ik denk niet dat je dit een andere kleur kunt geven, hoewel ik er niet al te diep op in wil gaan.
Niet alleen raad ik je af om met agressieve chemicaliën in zo'n gevoelig gebied te werken, maar dit zou je vrijwel elke week moeten doen.
Je huid vormt namelijk constant nieuwe cellen, dus het is aan het eind van de dag niet echt de moeite waard.

Om het maar even samen te vatten;
Dit lijkt mij, tenzij een verstandiger persoon iets anders aantoont, normaal en het is niets om je voor te schamen.
Je kunt er verder niet aan doen en ik denk ook niet dat anderen dat zouden willen.

Maak je niet teveel zorgen erom joh. Ik vind alle vagina's erg cute! En ik weet zeker dat niemand hier problemen mee gaat hebben hoor.

Reageer