Vraag

horen borsten wel bij mij?

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik ben thom, (meisje)

En ja zoals je aan de titel kon zien vroeg ik me af of borsten wel bij mij horen.

Uhm ik weet zeg maar niet goed welke gender ik wil zijn. Maar ik kleed me als een jongen omdat ik me daar comfortabel in voel, alleen ik vindt het zeg maar raar dat ik er als jongen uit zie maar toch borst rondingen heb... Om te kijken of ik misschien een borst verwijdering wil heb ik een borst-afbinder besteld…

Maar als nog is mijn vraag na dit verhaal passen borsten wel bij mij? 


3 reacties

Hangt er vanaf hoe jij je voelt. 

Je zegt dat je je kleed als een jongen, en dat je je hier ook fijn bij voelt. Dat is heel mooi! 

Je zegt dat je het raar vind dat je ook nog borsten hebt en dat je nog niet helemaal zeker bent over je gender. Dat maakt niet uit! Dat heb ik ook>•<

Probeer jezelf eens te tekenen op de mannier dat jij graag wilt zijn. 

Maak een sims caracter op de mannier dat jij wilt zijn. Horen hier borsten bij? Hoe zie jij hier er uit? 

Ik denk dat als je dat doet, dat je dan al aardig een antwoort hebt. 

Als je nog twijvelt over je gender, kijk online. Kijk welke geders er allemaal zijn, en kijk dan bij welke jij je het best voelt. Misschien wel jongen, meisje, non binair, demi gender, demi girl, demi boy, trans, gender fluid, a gender. 

Kijk op youtube eens naar Epecially Curious, zij legt alles in de lgbtq+ heel erg goed uit!

Hallo, 

Let wel goed op want binden is erg vermoeiend en wordt vaak onderschat. Je moet dit ook niet altijd doen. En het is helemaal niet erg om nog zoekende te zijn naar wat je wil.

Hannah

Reageer