Vraag

hoeveel slaap?

  • 28 March 2022
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Ik probeer elke nacht zolang mogelijk te slapen, maar als ik ong. 9½ á 10 uur slaap. Heb ik overdag minder energie dan als ik 7 á 8 uur slaap. Is er iemand anders die dit ook heeft? En hebben jullie misschien tips of iets?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

aan 8 uur slaap heb je gemiddeld genomen voldoende, zelf slaap ik meestal tussen de 7/8 uur.

als ik langer slaap voel ik me de hele dag duf en sloom, dus mijn tip is om niet langer dan die 8 uur te slapen ;)

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben het eens met @johannesk . Ik slaap soms maar 6 uur en ben dan al springlevend. Maar volgens mij is gemiddeld  7 of 8 uur normaal. Misschien kun je het langzaam afbouwen en dan wennen aan korter slapen? Of als je er zo aan gewend bent dan laat jet het zo, maar dan moet je volgens mij wel vroeg slapen.

groetjes liefs Julian X

9 tot 10 uur !!!!! Wow !!! Ik slaap 5 tot 6 uur . Laat slapen . Vroeg wakker . Je slaapt echt perfect. Als je toch zorgen maakt . Zet dan zacht muziek aan (YouTube) of Ga overdag veel sporten of rennen (word je snel moe) .

 

Emma

Reputatie 4
Badge +1

Ik probeer elke nacht 7/8 uur te slapen, in het weekend haal ik ook weleens 9/10 uur. Wel merk ik dat ik in de winter sneller moe ben dan in de zomer, komt denk ik door de kou. 

Reageer