Vraag

Hoevaak masturberen is normaal?

  • 12 September 2021
  • 8 reacties
  • 1597 Bekeken

Badge

Hai,

ik ben een meisje, 15 jaar en masturbeer laatste dagen ongeveer 3x per dag, is dat te veel of normaal? ik kom ook allen 3 de keren klaar, soms wil ik nog een 4e keer maar ben bang dat het dan echt te veel word. jongens EN meisjes, iedereen gewoon, hebben jullie dit ook of is dit normaal?


8 reacties

3x per dag is aan de hoge kant (dus niet helemaalnormaal), maar niet per se slecht. Zolang je er geen klachten van krijgt, is er - voor zover ik weet - niks mis mee. Let wel op dat het geen verslaving wordt. :)

Badge

Het is niet echt een dwang denk ik, meer dat ik er zin in heb…. dus ik weet het niet

Dan is het prima toch? Niet te druk om maken :)

Badge

okee

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd KT

Er is niks mis mee, zolang het je leven maar niet beinvloed. Ik doe het elke dag 1/2x, onder de douche en soms in bed nog even. Maar ik heb het alleen s’avonds haha

Reputatie 2
Badge +2

gewoon lekker van genieten, ik heb het voorheen ook wel 3 keer per dag gedaan.

uiteindelijk wordt dat minder omdat je er soms gewoon geen tijd voor hebt, dat was in ieder geval bij mij de reden.

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quote verwijderd Kindertelefoon

 

Het is nooit te veel. Als het maar niet je leven beïnvloed. Daarmee bedoel ik dat als je op school zit bijv je de les uit gaat om het te doen. Dan is het niet goed, maar je kan best 3x per dag masturberen dat is helemaal niet erg en super normaal in de puberteit. Gewoon doen dus!

Badge

Helemaal niet erg nee, ik doe zelf ook wel 2/3x per dag. Zeker nu in de puberteit de hormonen alle kanten opgaan haha. Gewoon van genieten zou ik zeggen :-)

Reageer