Vraag

hoelang groeit hij nog?!?

  • 17 October 2020
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 17 ongeveer een lengte van 18 cm en vroeg mij af hoelang mijn penis nog gaat groeien want ben er wel klaar mee 😅


2 reacties

Valt lastig te zeggen. Hangt er een beetje vanaf hoe vroeg je in de puberteit kwam etc.

Hi Tipies,

 

vind je je piemel al te groot dan?

 

Mijn twin en ik hebben ook ongeveer 18 cm stijf en die zijn het laatste jaar maar iets van 1 cm langer geworden en ook dikker, maar het gaat niet zo snel meer als eerst, dus idk hoe lang de onze worden en van die van jou weten we ook niet.

Wij hebben de grootste slappe van onze broers en ook stijf volgens mij, iig sws de dikste, want die van onze oudere broer is minder dik en ook minder lang, maar die hebben we al een tijdje niet stijf gezien. Ons jongere broertje zijn piemel is het laatste jaar wel iets van 3 cm gegroeid, maar die is nog redelijk dun. Geen idee dus, want het is dus niet zo dat je altijd ongeveer hetzelfde krijgt als je oudere broer lijkt het. Ik denk zelf dat ons jongere broertje een langere piemel heeft, nu al, als onze oudere broer. Ik denk dat je gewoon maar moet afwachten.

Is jouw piemel de laatste tijd nog veel gegroeid in lengte en/of dikte? En heb je ook broers om mee te vergelijken?

 

Groetjes,

M&M's

Reageer