Ik wil al heel lang een naturist worden, maar ik denk dat mijn ouders dat niet zouden willen. Heeft iemand tips wat ik kan doen?
Hey!
Als je echt graag naturist wil worden maar denkt dat je ouders dat niet chill vinden, is het slim om eerst goed te bedenken waarom je het eigenlijk wilt. Als je dat weet, kun je het beter uitleggen. Kies een rustig moment en vertel gewoon eerlijk wat je er tof aan vindt. Ze hebben misschien wat vooroordelen, maar leg uit dat het voor jou meer gaat om vrijheid en niet per se alleen maar naakt zijn.
Misschien kun je voorstellen om het eens rustig aan te proberen, bijvoorbeeld op vakantie of op een speciale plek waar dat normaal is. Zo voelen ze zich misschien wat meer op hun gemak. En als ze het in het begin niet snappen, geef ze wat tijd. Open en chill blijven praten is sowieso key!
Hoor graag je reactie!
Mvg,
Luke
Ik heb het al eens geprobeerd maar ze willen t echt niet. Ik ben 16 en zou in principe gewoon een dagje weg kunnen. Eigenlijk gaat het mij meer om dat ik ook gewoon benieuwd ben hoe andere jongens van mijn leeftijd er beneden uit zien. Misschien zijn er andere opties?
Ehmm ja, dan wordt het lastig inderdaad.
Als je het heel graag wilt, dan kun je altijd nog zeggen dat je met je vrienden gaat logeren, je zou dan misschien met 1 van je vrienden, of in je eentje naar zo een naturisten camping kunnen gaan zonder dat je ouders er vanaf weten.
Hoe je op een andere manier jongens van beneden ziet, bijvoorbeeld als je een sport doet waar je na het sporten naakt doucht (K weet het ook niet hé!)
Dus ja, ik denk dat dat eigenlijk de enige opties zijn die ik zo zou weten.
Wat denk je zelf dat een goede optie zou zijn? Of moet ik nog verder voor je zoeken?
Mvg,
Luke!
Maar je wilt naturist worden alleen maar omdat je benieuwd ben hoe andere jongens van je leeftijd er beneden uit zien?
Dat heeft niks met “naturisme” te maken denk ik, dat is nl een levenswijze die de relatie tussen mens en natuur respecteert en dat je zo natuurlijk mogelijk leeft en dus ook geen kleding draagt (alleen waar het kan, om andere mensen niet te shockeren) en alles en iedereen met respect behandeld.
Als je blote leeftijdsgenoten wil zien dan kan je idd naar ergens waar je aan naaktrecreatie kan doen, maar ook in een sportclub, sauna, wellness, fitness en zo krijg je random blote mensen te zien - en het is nog gezond en sportief ook dus een win+win-situatie!
het is nu toch al stilaan herfst & winter dus je bent vast 17 tegen dat je zonder te bevriezen naar het strand kan
Dankjewel voor je reactie, ik dacht idd eerst ook aan douchen bij de voetbal. Maar op de club douchen doen we al sinds dat ik 10 was niet meer. Heb jij misschien een ander idee? Ik kan zelf namelijk hiernaast niks bedenken. :)
Na de wedstrijd gewoon thuis allemaal
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.