Vraag

hoe word ik minder chaotisch

  • 15 April 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik zit lekker te slapen vanochtend, word ik om kwart over acht ineens wakker omdat mijn moeder me roept. Ik kom halfslapend naar beneden, het blijkt dat ik mijn ov fiets niet heb ingeleverd. Ik zit vol verbazing, maar ik weet dat als de sleutel niet in mij jaszak of tas zit dat het bij hun is fout gegaan. Mag je één keer raden wat ik net heb gevonden. En ik herinner me nu ook weer dat ik die dag het vergeten ben

 

Mijn vraag is hoe ik minder chaotisch word

 

Ik zit op het gymnasium, ik haal goede cijfers, ik leer wel voor toetsen maar maak geen huiswerk, behalve als ik onvoldoende voor het vak sta of dat ik weet dat het gecontroleerd word. Als een docent het niet in magister heeft gezet mag hij erin stikken, op dagen als goede vrijdag leer ik soms een uurtje maar verder zit ik gewoon boven achter mijn laptop. Mijn gewicht is een klein beetje onder het gemiddelde en mijn conditie is naar de tering. Voor dingen die geen direct negatief gevolg hebben kan ik geen motivatie krijgen

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou zeggen begin met je kamer opruimen. En bijhouden. Dat helpt voor een fijne en rustige omgeving. En als je je kamer opruimt zal je hoofd ook opgeruimd worden + je kan je spullen beter vinden. Met opruimen bedoel ik niet al je kleren in je klerenkast proppen maar netjes opvouwen en opruimen.

Wilhelmavemela.

Reageer