Vraag

hoe weet je of je een gaatje hebt???

  • 16 April 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoihoi! Ik ben een tijdje niet meer bij de tandarts geweest maar moet binnenkort toch echt weer... alleen ben ik bang dat ik misschien een gaatje heb. Wat gebeurd er dan en doet het pijn?? En hoe kun je het zelf herkennen? Groetjess


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy Noah,

Ik heb zelf nog nooit gaatjes gehad maar je tanden zijn zwart op de plekken waar je ze hebt kwa pijn weet ik niet.

Wilhelmavemela.

gaatje herken je aan een hele gevoelige puntje op je tand, als je dat lang voelt op 1 plek is het een gaatje. aan gaatjes kan je wel wat doen maar ik zal er niet opletten het doet geen pijn om het te fixen misschien een beetje op gepropt gevoel in je mond door de water die even je speeksel weg houden. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi als je een gaatje hebt voel je het meestal wel. En het vullen is zo gebeurd ! 🙂 I echt niet pijnlijk en zelfs de verdoving is echt niet eng.  En als je het allemaal spannend  vind doe je gewoon je ogen dicht en vertel de tandarts vantevoren rustig dat je het eng vind.  Maar het voelt niet pijnlijk hoor. Gaat helemaal goed !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Vertel je hoe het ging bij de tandarts?

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Vertel je hoe het ging bij de tandarts?

Wilhelmavemela.

Ja ga ik doen! Kan nog even duren want m'n vader kan de tandarts opeens niet meer bereiken. Niet dat ik dat erg vind;)

Reageer