Vraag

Hoe vraag ik aan mijn ouders om te scheren

  • 20 August 2020
  • 4 reacties
  • 710 Bekeken

Badge

Hey iedereen ben ik weer. recentelijk heb ik nog al veel lichaams haar gekregen en ik weet niet zo goed of ik nu naar mijn ouders moet gaan en vragen hoe en wat of hun spullen gebruiken. want ik vind het persoonlijk niet zo mooi staan.

 

 

Mvg Normale Jongen 123


4 reacties

hoii  (jongen 14)

ten eerste wil ik zeggen dat elk jongen en meisje dit heeft moeten doorstaan en dat schaamhaar deel is van je lichaam.   

ik ben gewoon naar m’n mama toegestapt en begon langzaam de conversatie gwn van ja als je naar de winkel gaat kan je een scheermes meenemen voor mij het word tijd dat ik er eentje heb voor daar beneden. Ik dacht dat m’n moeder anders ging reageren en ze gaf me een elektrische maar die vond ik niet fijn hij staat daar maar op mijn kast. ik heb me eigen scheermes nu en ik vind een elektrische veel te veel lawaai maken en niemand hoeft te weten da ik me scheer hahahaa. maar de beste optie is gewoon trimmen. 

een tip als je wilt scheren scheer met haren mee! tegen de haren kan echt iri zijn, het jeukt je krijgt ingegroeide haren, gwn nee!

en als je je wilt scheren maar durft het nog niet te vragen gebruik van die meisjessheermes

Reputatie 7
Badge +5

Koop gewoon in de winkel van die weg werp scheermesjes als je het niet aan je ouders durft te vertellen

Heyy

Jah, dat moment hebben velen van ons meegemaakt. 

Als je dit ziet zitten kun je hierover praten met je ouder(s). Je mama of papa, is net met wie je band het best is, bij wie je je het meest comfortabel voelt om erover te praten. 

Je kunt natuurlijk ook al je moed bijeen schrapen en zelf wat gaan kopen. 

Groetjs

Hey

na mijn mening hoef je niet te vragen of je je mag scheren. Het is tenslotte jouw lichaam. En mocht je geen scheermesjes hebben kan je ze halen en onder de douche scheren.

ik hoop dat je er wat aan hebt xo

Reageer