Vraag

hoe verlies je snel gewicht

  • 13 April 2024
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi hoi!

 

Hoe verlies je snel gewicht?

 

Ik eet al niet zo veel, maar ik val ook niet af ):

 

en laxeermiddelen helpen ook niet gebruikte denk ik. Ik gebruikte namelijk al  39 gram laxeermiddel maar dr was geen effect.

 

doeggg


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Euhm!

Volgens mij struggle je nogal met jezelf en als ik je andere topics zie denk ik dat je strugglet met een eetstoornis dus het lijkt me niet goed om je tips te geven voor het afvallen. Dat is niet gemeen bedoeld hoor, maar ik denk echt dat het beter voor je is om niet verder af te vallen voor je gezondheid. 

Ik raad je aan om een keer met je ouders te praten over je struggles die kunnen je denk ik goed verder ondersteunen. Je kan ook met de kindertelefoon bellen/chatten over je problemen want ik denk dat dat je ook erg goed kan doen.

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge

ik ben niet zo super close met mijn ouders en als ik het tegen hun zeg worden ze nog bozer denk ik en willen ze me heel veel laten aankomen. Ik heb al met een psycholoog gepraat maar het heeft niet echt geholpen. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen ):

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Euhm!

Het is ook lastig dat snap ik. Lastig dat de band met je ouders niet sterk is. Is er niet iemand anders waar je nog mee kan praten die je vertrouwd?

Ik heb op het forum ook eens een keer deze site langs zien komen https://www.99gram.nl/. Misschien kan je daar ook nog eens op kijken en misschien staan daar ook nog goede tips en adviesen tussen.

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer