Skip to main content
Vraag

hoe verberg je sh

• March 30, 2025
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1

hoi zoals de titel het al zegt; hoe verberg je sh? het zit vooral op mijn armen maar tijdens koken en beeldende vorming moet ik mijn mouwen opstropen en tijdens sport moet ik een t-shirt aan, ik heb geen concealer ofzo en ik kan ook niet echt iets kopen

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hey, want vervelend dat jij jezelf pijn doet en je daarvoor misschien een beetje schaamt. Weet dat je  bij de Kindertelefoon terecht kan!

Je kan weet wel hoe het moet, maar zit met een aantal vakken een beetje lastig lees ik. Je kan proberen om tegen de docent te zeggen dat je liever lange mouwen aanwil. Weet anders ook geen oplossing om je pijn te verbergen, sorry.

Veel liefs

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Fristi_, ik snap dat het lastig is om je littekentjes te verbergen, vooral tijdens koken, beeldende vorming en sport. Je kunt laagjes dragen, zoals een dunne lange mouw onder je shirt, dat is vaak niet te warm en makkelijk aan en uit te trekken. Kies liever iets met een patroon of kleur, dat valt minder op dan effen. Probeer je mouwen wat losjes op te stropen zodat ze net wat meer bedekken. Voor sport kun je misschien langere sportshirts dragen die je niet hoeft op te stropen. Ook accessoires zoals armbanden of horloges kunnen de aandacht afleiden. Zorg goed voor jezelf en weet dat je er altijd over mag praten, je staat er niet alleen voor!

xx liefs Wolf 🐺