Skip to main content
Vraag

hoe verberg ik mijn wonden

• 19 februari 2025
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Hallo ik ben een meisje van 15 ik voel me mentaal niet altijd oké soms denk ik echt dat ik een depressie heb en om alle pijn die ik heb snij ik mezelf regelmatig maar ik heb binnenkort 1 en 2 maart een dans show en ik moed een t-shirt aan maar hoe zou ik dan het best mijn wonden verbergen zodat niemand het ziet ?

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ahh wat naar zeg 😔 Het beste is om er zalf/ crème  op te doen, het zal misschien niet helemaal verdwijnen maar ze worden wel lichter en je huid blijft soepeler. Smeer er iig geen make-up op dat maakt het alleen maar erger en kan zorgen voor ontstekingen.  Hopelijk kun je hier iets mee. 

Liefs en succes 💜

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 20 februari 2025
Anoniem_meisje schreef:

Hallo ik ben een meisje van 15 ik voel me mentaal niet altijd oké soms denk ik echt dat ik een depressie heb en om alle pijn die ik heb snij ik mezelf regelmatig maar ik heb binnenkort 1 en 2 maart een dans show en ik moed een t-shirt aan maar hoe zou ik dan het best mijn wonden verbergen zodat niemand het ziet ?

Hoi, wat naar om te horen! Als ik je verhaal zo hoor klinkt het inderdaad alsof je niet lekker in je vel zit. Idk of je al hebt gepraat met iemand, maar mijn tip is om dit wel te doen. Jezelf snijden is namelijk echt gevaarlijk en ik weet niet of je me geloofd, maar zijn er altijd mensen die om je geven en iedereen die dat niet doet, laten praten, laten staan, probeer je te focussen op leuke dingen in het leven. Succes, veel liefde en groetjes :)

merelm
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 15 reacties
  • 21 februari 2025

Hoi ​@Anoniem_meisje ,

Wat goed dat je dit hier durft te vertellen! Je zit in een lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Daarnaast kan je ook op https://sameninmijnschoenen.nl/ kijken voor informatie en advies.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Merel

(De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen