Vraag

hoe val ik af zonder dat mijn moeder het weet?

  • 26 September 2020
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Ik heb over gewicht

Ik ben 13 jaar,heb een lengte van 1,59 en weeg 65 kilo,weet iemand hoe ik af kan vallen zonder dat mijn mleder het weet?


4 reacties

heyy :))

je moeder kan je helpen, ze kan je naar een diëtist brengen, die gaat je een goed eetschema voorleggen waardoor je afvalt. Ze kan je ook en gym-abonnement geven. Maar als je zelf iets wilt doen kan je af en toe een rondje gaan lopen na school, als ze vraagt waarom zeg gewoon dat je je moet voorbereiden voor de test van lo. en eet niet zo veel ongezond voedsel. Of je kan een online diëtist bereiken vragen voor tips :))

groetjes 

 

Reputatie 3
Badge +3

Heey, 

Zoals de persoon boven me al zei, af en toe een rondje hardlopen en minder ongezond eten. Wat ik je wel echt afraadt is minder gaan eten of maaltijden overslaan. Als je dit gaat doen gaat je gezondheid achteruit en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Veel succes !

Ciaoo x me

Reputatie 1
Badge +1

hoihoi, 

je kan bijvoorbeeld afvallen door met de fiets naar school/ sport/ supermarkt te gaan. Ook kun je elke dag even een klein rondje lopen. Eet verder wel goed, weinig eten is niet goed. Verder kun je bijvoorbeeld ook elke dag/ paar keer per week een beetje kracht/ conditie doen. Dat werkt echt

Ik hoop dat ik je heb geholpen

gymnastics

 

Heyyy

ik had ook dit probleem en hoe ik 10 kilo ben afgevallen binnen een week vertel ik je met alle liefde want ik weet hoe het is om super onzeker te zijn.

Het eerste wat ik deed is aan het begin je zelf wegen. En dan kijk naar hoe ongezond je eigenlijk eet en wat je dan allemaal eet.  Ik weet dat het niet altijd leuk is om gezond te eten maar ik zou het je echt aanraden als je resultaat wilt krijgen. En wat ook super belangrijk is DRINK WATER heel veel water. Maar nu waar het om draait het sporten ik zocht altijd op internet naar workouts zodat ik niet maar de sportschool hoefde. Waar ik uiteindelijk op kwam is op Chloe Ting. Deze vrouw is fantastisch ze heeft op haar website allemaal gratis workout programma’s die je kunt volgen met video’s. En weet je dan gwn elke dag. Ik hoop dat je net zoals mij resultaat zult krijgen. Succes XX

Reageer