Vraag

Hoe vaak douchen jullie?

  • 5 January 2022
  • 11 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoe vaak douchen jullie en wassen jullie je haar?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hey @Questioning ,

Ik douch elke dag en was m’n haar 1x per week. :) 

xx Eenmeisje004 

Hoi Questioning!

 

Ik douche me iedere dag, maar was niet iedere dag mijn haar. Mijn haar was ik ongeveer 2x per week!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 6
Badge +5

Hoii,

Ik douche om de dag, niet elke dag dus. Ik was m'n haar elke keer als ik douche, ook om de dag dus. Ik had eerst heel lang haar, toen waste ik het elke 4 dagen. Ik heb pas al m’n haar afgeknipt en draag ik het vaker los. Nu was ik mijn haar dus iets vaker, omdat het ook wat sneller vet wordt. Anyway, hoop dat je er iets aan hebt!

xxx Cody

Ik douche normaal gesproken om de dag, maar ook na het sporten. Dus als de winterstop voorbij os moet ik waarschijnlijk elke dag douchen.

Reputatie 2
Badge

Ik was mijn haren 2 tot 3x in de week en douche om de dag.

Reputatie 5
Badge +5

Ik douche elke dag en was ook elke dag mijn haar .

Moet van pleegmama en wil ik zelf ook .

 

Ik douche elke dag en ik was mijn haar 1x in de 2 weken (ik heb kleine droge krullen dus als ik het bijv 1 of 2 keer per week zou wassen zou mijn haar heel beschadigd worden)

Reputatie 5
Badge +2

Dit klinkt heel vies maar ivm waterkosten & financiële situatie kan ik maar 1x per week douchen, dan was ik ook mijn haar. 

Ik zorg er verder wel voor dat ik elke dag mijn lichaam schoonmaak met een washandje

Elke dag behalve op scouting kamp dan spoel ik na een week als k thuis kom een half bos en een  kruiwagen zand uit mn haar en van mn lijf ;)  Nee maar serieus elke dag ffdouchen en mn haar uitgebreider 2 x pw ofzo. lijntje op de ogen en wat blush en stick en k ben weer ready :sunglasses:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hey,

Zelf was ik elke dag wel 1 keer, soms ook 5 x maar dat komt meer door werk gerelateerde dingen. Maar over het algemeen doe elke dag 1x douchen, waaronder ook mijn haar.

 

Groetjes Gebruiker c

Reputatie 7
Badge +9

Ik douche dagelijks, om de twee dagen gebruik ik zeep en om de drie dagen was ik mijn haren.
Dus in in week:
Douche ik 7x
Douche ik 3x met zeep
Was me haren 2x

Reageer