Hiii ik ben een meisje van 13 en heb al n paar keer mijn schaamhaar geschoren en doe dat altijd van boven naar beneden, nou zie ik soms filmpjes waarin staan dat je het juist de andere kant op moet doen dus ben ik bang dat ik het verkeerd doe! Weet iemand wat je moet doen?
alvast bedankt :)
Beste is eigenlijk om met de haargroeirichting mee te scheren.. zo voorkom je rodebultjes en irritaties
Okee, dankjewelll, dan kan ik gewoon doorgaan met wat ik altijd al deed :)
Ja als je dat al zo deed kun je het gewoon zo blijven doen.. zo doe ik het zelf ook en eigenlijk nooit laast van irritatie.
Oke!
Had je zelf al veel schaamhaar dan? Of valt het nog mee?
Toen ik de eerste keer scheerde had ik best veel schaamhaar ja, mr het groeit niet mega snel ofz, dus ik scheer nu in de vakantie elke keer als ik ga zwemmen en ik bang ben dat t bijv onder mijn bikini broekje uit zou kunnen komen, en dat is best vaak, dus nu is t niet zo lang. maar bijv in de winter ga ik t niet zovaak scheren dus dan zal t wel veel worden.
dit was niet helemaal antwoord op je vraag, er zit gwn wat toevoeging bij
Haha.. ja ik ken dat wel. Ik zwem ook vaker nu in de zomer. Heb ook al flink wat schaamhaar anders. Doe ook mijn oksels
-onnodige quote verwijderd-
Ja ik heb bij mijn oksels gelukkig nog niet zoveel haar, maar als ik ernaar kijk van dichtbij zie ik ze soms wel, dus die scheer ik ook alsnog gewoon . maar is bij mij dus nog niet heel erg nodig, de haartjes daar lijken ook meer blond dan bij beneden
Ja okselhaar is bij mij ook amper wat, beetje blond nog. Maar schaamhaar is al echt veel pff haha. Was 10 toen ik dat ook al kreeg
Ja okselhaar is bij mij ook amper wat, beetje blond nog. Maar schaamhaar is al echt veel pff haha. Was 10 toen ik dat ook al kreeg
Ik kreeg het volgens mij pas net na de vorige zomervakantie, pas wat later dus haha. mr ben nu wel al ongesteld ook enz
Veel last van ongesteldheid dan? Borsten dan denk ik ook wel veel in ee groei al?
Veel last van ongesteldheid dan? Borsten dan denk ik ook wel veel in ee groei al?
Nee nog niet erg veel last van ongesteldheid, wel af n toe buikpijn enz maar valt mee vergeleken de verhalen die ik van anderen hoor, dat ze zoveel buikpijn hebben dat ze niet naar school kunnen enz pff.. borsten groeien idd ook al mr nog niet erg groot
wat veel vragen stel je hahaha
Haha ik zal ophouden
Haha ik zal ophouden
Nee hoor maakt niet uit , viel me gewoon op, vind t niet erg om vragen te beantwoorden hoor, stel maar als je meer hebt haha
Ja ben ook volop in de puberteit en gewoon wel is nieuwsgierig hoe het dan bij de meiden gaat.. mag mij ook vragen stellen als je wilt
Ja snap ikkk, ik zal n vraag stellen zodra ik er eentje heb
Helemaal prima! :)
Had trouwens even een vraagje (hopen dat t mag omdat het niet veel met dit topic te maken heeft) maakt het jongens uit of een meisje “populair”?
Had trouwens even een vraagje (hopen dat t mag omdat het niet veel met dit topic te maken heeft) maakt het jongens uit of een meisje “populair”?
Voor mij hoeft een meisje Helemaal niet populair te zijn.. liever dat ze gewoon zich zelf is.
Okayyy
heyyy
heb eig echt totaal geen vragen meer, sorry! :)
Haha is niet erg.. ik heb er nog wel eentje. Masturbeer jij al is?
Deze vraag is dus typisch of topic, het gaat niet meer over de beginvraag en het is bijna een gesprekje tussen jullie twee; dat is dus dat chatten.
Je kunt zelf een topic aanmaken als je deze vraag wilt stellen. De kindertelefoon.
Dit topic is een chatsessie geworden en is daarom gesloten. Als je verder wilt ingaan op de beginvraag kun je een nieuw topic aanmaken met daarin jouw vraag.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.