Vraag

hoe mooier zijn

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben meisje 13 jaar over 1 maand 14 en zit in 2de. Plz snel antwoord! Girls of boys! Ik weet iedereen is mooi op eigen manier en ik hoef geen antwoorden van je bent mooi opnieuw eigen manier verander niet! Maar ik vraag op tips of dingetjes hoe je jezelf knapper kan maken,niet te veel make up- noem alle ideeen op die jullie hebben plz⚡️❤️💅🏻💜


2 reacties

Hey,

Het is denk ik lastig om te zeggen hoe iemand mooier kan zijn, al helemaal als je iemand niet kent. Maar om toch maar een poging te wagen:

Doe je haar eens anders, al weet ik niet wat je normaal doet, maar probeer echt iets heel anders in je haar, maar wat je wel leuk vind.

Probeer eens een ander stijl qua kleding en kijk wat bij je past.

Je zou ook je haar eens anders kunnen knippen, een ander model. Als je geen pony hebt er eentje laten doen, als dat past bij je gezichtsvorm en als je er wel eentje hebt die eens naar achter doen ofzo.

En echt wat meer praktisch, drink genoeg water. Anders wordt je huid heel droog en schraal. En smeer je in met bodylotion enzo. Dat is heel goed voor je huid. Voor je gezicht heb je ook speciale crème voor puistjes, maakt niet heel erg uit welke je gebruikt denk ik.

En ja, wat nog meer?

Misschien nog iets met sieraden? Kweenie wat je nu al draagt, maar vaak maakt een ketting of armband je kleding setje net af dus wissel ook daar een beetje mee of een sjaaltje ofzo.

Je schoonheid zit niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Dus zorg goed voor jezelf, drink genoeg water en eet genoeg en gezond en beweeg voldoende en spreek af met vrienden enzo. Een beetje de basisdingen. Al zou je het misschien niet direct zeggen, het helpt zeker!

En zorg gewoon voor dingetjes waar jij je prettig bij voelt qua kleding enzo.

Hoop dat je hier iets aan hebt, anders hoor k t wel.

Succes ermee en je bent echt mooi zoals je zelf bent, ga dus niet allemaal dingen doen die je liever niet doet of waar je je niet prettig bij voelt om erbij te horen of dat je denkt dat je dan aan het perfect plaatje voldoet. Iedereen mag er zijn zoals je bent

Xx Simply Me

Reputatie 3
Badge +4

Haar laten groeien, maakt je vrouwelijker, en hoe langer het is hoe vrouwelijker/ aantrekkelijker jongens het vinden.

Reageer