Skip to main content
Vraag

hoe moet ik mijn billen afvegen?

• June 3, 2025
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo lezers,

elke keer als ik heb gepoept en mijn billen afveeg zit er niks meer op het papiertje alleen als ik in de avond ga douche en mijn onderbroek naar beneden doe zit er toch een bruine streep in mijn onderbroek.

wat doe ik verkeerd?

2 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Misschien op jou bil haren 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Doritos! Goed dat je dit vraagt Het is helemaal niet raar, en veel mensen hebben dit wel eens meegemaakt. Wat er waarschijnlijk gebeurt, is dat er na het poepen nog een klein beetje achterblijft dat later, als je beweegt of je spieren ontspant, alsnog naar buiten komt. Ook al lijkt het wc-papiertje schoon, er kan dus toch nog iets blijven zitten. Misschien veeg je iets te snel of niet grondig genoeg, of je toiletpapier is te zacht om goed schoon te maken. Wat je kunt doen: blijf iets langer op de wc zitten, veeg echt goed af tot het papier helemaal schoon blijft, en gebruik eventueel vochtig toiletpapier of ongeparfumeerde billendoekjes (niet doorspoelen!). Als het blijft gebeuren, kun je ook even met je huisarts overleggen. Je doet niks verkeerd — dit is gewoon iets wat je leert terwijl je je lichaam beter leert kennen. 😊💩

xx liefs Wolf 🐺