Vraag

Hoe moet ik anaal douchen?

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 3174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik wil binnenkort denk ik sex hebben met een jongen en dan gaat hij mij waarschijnlijk ook neuken. Ik wil dan wel dat m'n kontje goed schoon is en ik weet ook wel wat anaal douchen is. Ik heb alleen niet het idee dat mijn kontje daarvan echt helemaal schoon zou worden. Heeft iemand misschien tips hiervoor? 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Ik denk dat het werkt als je met een wc papier paar keer zo ver mogelijk in je kont doet en alle viezigheid  (om het zo netjes te zeggen) eruit haald ik weet niet zeker of deze tip helpt maar als er niks meer op je wc papiertje  komt dan is die helemaal schoon hopelijk werkt deze tip

Groetjes!!!

Als je geen ontlasting tegen wilt komen, moet je sowieso van te voren even goed naar de wc gaan. Ook is het inderdaad een optie om anaal te spoelen, ook wel bekend als een anale douche of een enema/klysma. Hiermee kun je water inbrengen in de endeldarm, zodat je dit er gemakkelijk uit kan poepen. Als je dit proces een paar keer achter elkaar herhaalt zou het vanbinnen echt schoon moeten zijn. De buitenkant kan je gewoon onder de douche schoonmaken natuurlijk.

Anaal spoelen heeft wel nadelen. Je verstoort hiermee namelijk de natuurlijk darmflora. Er wordt daarom geadviseerd om dit niet vaker te doen dan twee keer per maand.

Spoel niet te vaak, niet vaker dan 2 keer per maand. Anders verstoor je de darmflora en verhoog je de kans op infecties. De goede bacteriën zijn nodig voor een goed werkende spijsvertering en immuunsysteem.

Bron: Soaaids.nl

 

Het is niet verstandig om wc papier ín de anus te doen. De kans dat je het er niet meer uitkrijgt is dan enorm groot. Daar zit je niet op te wachten.

Reputatie 4
Badge +2

ik heb daarvoor een opzet stuk voor op de douchslang. '’anal shower head'’ werkt perfect. altijd schoon als ik geneukt word

Reageer