Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 12 ik zit in groep 8 en sinds kort hebben de meeste meiden een bh. En ik zelf wil er ook een omdat ik er ook denk ik een nodig heb omdat de meeste meiden zeggen dat. Die er zelf ook al  een hebben en die van mij zijn ongeveer even groot alleen weet ik niet hoe ik dit aan m’n ouders moet vragen trouwens ik heb gescheiden ouders 

help me byee ❤️❤️

Ik heb geen verstand van maar het beste denk is gewoon aan moeder veagen of zij met jou naar de kleeding winkel om voor bh tehalen.

Je moeder zou waarschijlijk niet erg vinden als je een bh wil dragen

 


Als je band met je moeder goed is gewoon aan haar vragen. Ze draagt zelf ook een bh dus het is iets dat heel normaal is! 

Ikzelf hen gewoon gezegd dat ik graag een bh wil omdat m'n tepels anders zo te zien waren. Toen was het helemaal oké en ze had zelf al gedacht om er eens over te beginnen


Hoi @Anoniemys,

Ik zou het gewoon vragen aan je moeder, met een goede reden. Ik denk dat ze het helemaal niet erg vind hoor.

Groetjes, Monkeyboy08


Het lijkt me eigenlijk niet zo slim om je keuze af te latten hangen van andere meiden! Denk daar goed over na, want als je dit doet wordt je waarschijnlijk heel beïnvloedbaar!

 


Heeyy ik heb gezegd dat ik nieuw ondergoed nodig had en toen gingen we naar de winkel en zei mn moeder het zelf, dus dat kun je miss proberen… maar je schrijft dat andere het zeggen dat het moet maar als je er zelf niet aan toe bent moet je het niet doen he!


Bedankt voor jullie tips ❤️


Het lijkt me eigenlijk niet zo slim om je keuze af te latten hangen van andere meiden! Denk daar goed over na, want als je dit doet wordt je waarschijnlijk heel beïnvloedbaar!

 

Ja ik snap wat je bedoelt maar ik wil het niet perse omdat andere meiden het hebben je ziet namelijk ook de heletijd m’n tepels soms doe ik zelf twee topjes aan zo dat je het dan minder ziet dus ik denk denk dat het ook fijner is 


Reageer