Vraag

Hoe mijn zwangerschap verder ging

  • 23 October 2020
  • 7 reacties
  • 685 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een jaar geleden verkracht door mijn ex vriend. 

Ik vind het verschrikkelijk wat hij mij heeft aangedaan. 

Maar ik ga verder, verder met mijn tweeling. Waarvan ik altijd ga houden❤️

 

Ik wil jullie graag mijn verhaal verder vertellen... 

 

Mijn zwangerschap ging best goed! Af en toe misselijk geweest maar dat hoort er nou eenmaal bij.…

Bij de 39 weken braken mijn vliezen en kreeg ik hevige weeën... 

Het was toen ongeveer 9uur in de ochtend.

Ik ben naar het ziekenhuis gegaan en daar moest ik blijven.... 

Rond 19:30 had ik 10cm ontsluiting en mocht ik beginnen met persen... 

De bevalling duurde erg lang! Ik was dan ook heel erg uitgeput maar ik bleef doorgaan, ook al ging ik tegen stribbelen. 

Om 00:34 werd mijn eerste prachtige dochter geboren!! 

Verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Ik was zo blij toen ik haar op mijn borst kreeg... 

Maar toen besefte ik na vijf minuten dat ik weer verder moest gaan! Ik vond het echt verschrikkelijk en ging huilen maar gelukkig waren mijn zussen en moeder er om me te helpen... 

Omdat het zo heftig was kreeg ik bij mijn tweede dochter hulp van de verloskundige, ze gebruikte een vacuümpomp en daardoor ging het makkelijker

Verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Ik hou van ze!! 

Ik ben heel dankbaar dat mijn moeder en zussen voor mij klaar stonden tijdens mijn zwangerschap en bevalling!! 

 

Mama die bij de bevalling mij tegen hield en me altijd water gaf als het nodig was... 

Mijn zussen van 15 en 19 die bij mijn handen stonden om me te steunen... 

Ik ben ze ongelooflijk dankbaar dat ik er niet alleen voor stond!! 

 

Ik wil graag verder vertellen over hoe het nu met de tweeling gaat!! 

 

Groetjes Mara van 17 


7 reacties

Badge

Hoi

ik lees je verhaal nu eens en ik wens je het beste met je kinderen hoe gaat het?:slight_smile:

Reputatie 2
Badge +3

wow kan je zeggen hoe ze heten of mag dat niet van het forum?

wow kan je zeggen hoe ze heten of mag dat niet van het forum?

Ik denk dat dat niet gaat, want het is al verwijderd uit het originele bericht. Dit staat er 2x in (ik denk waar de namen horen):

Verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Sophia2004, 

 

Wat een bijzonder verhaal! Wel fijn dat de tweeling gezond is. Ik ben nu heel benieuwd hoe het met de tweeling gaat! Laat jij het weten? Nog veel geluk met de tweeling! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Mara,

gefeliciteerd!

wat mooi dat je zo gelukkig bent met je dochters.

en wat een áfschuwelijke vriend heb jij! Vooral stom dat hij zelfs zijn eigen dochters niet eens wil zien .Echt een enorme stomme rotjongen! 
 

Maar heel veel geluk en liefde voor jou en je dochters! @Isabellie .

(P.S dump je vriend!)

(P.P.S niet minder van je dochters gaan houden door hem!)

Gefeliciteerd met je tweeling

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Sophia2004 

Wat een mooi verhaal ❤ !!!! Hartelijk gefeliciteerd. Ik zie nu dat het een jaar geleden is😂😂 Hoe is het nu ?

 

Groetjes Laurens  

Reageer