Skip to main content

hoe mentor vertellen over medische achtergrond

• May 23, 2025
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

hoihoi.

mijn ouders will dat ik aan m'n mentor  vertel over m'n medische achtergrond. alleen ik vind het lastig  om er over te praten  dus hoe moet ik dat dan doen????

xx undercover 

6 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 23, 2025

Over wat gaat dit eigenlijk als ik vragen mag over welke medische achtergrond 

• May 24, 2025

Hoi,

Ik kan begrijpen dat het lastig is, het is namelijk een grote stap. Knap dat je het aan je mentor wil vertellen!

Mijn tips zijn:

Schrijf van te voren op een briefje wat je wil vertellen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je ter plekke iets vergeet.

Bereid je  voor op eventuele vragen die je mentor zal stellen. Je zou het beste je medische termen kunnen uitleggen, over wat het precies inhoud voor jou.

Als je een direct gesprek te lastig vind, zou je hem nog altijd een mail kunnen sturen met alles wat je wil vertellen.

Groetjes van mij

• May 24, 2025

Hoi ​@JustaAnonymousGirly 

Mieschien kan je dat samen met je ouders doen ? 

Ben er zelf ook niet goed in, en dat weten mijn ouders. Dus die sturen dan een mail naar mijn mentoren. En dan moet ik met mijn mentoren kletsen en dan gaat dat een stuk makkelijker. 

Dus vraag anders aan je ouders of ze het samen willen doen ?

Groetjes badeend 

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

hoihoi

Over wat gaat dit eigenlijk als ik vragen mag over welke medische achtergrond 

nou ik heb als sinds ong m'n  4de een darmprobleem  dus..ja

xx undercover 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 24, 2025

On schrijf jou darm klachten eens als jij wilt

en moet jij daar door ook meer naar de wc en heb jij dan ook vaak last van diarree en wil jij ook luiers dragen daar voor of jij draagt er misschien al voor als ik vraag mag? ​@JustaAnonymousGirly 

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

On schrijf jou darm klachten eens als jij wilt

en moet jij daar door ook meer naar de wc en heb jij dan ook vaak last van diarree en wil jij ook luiers dragen daar voor of jij draagt er misschien al voor als ik vraag mag? ​@JustaAnonymousGirly 

van mij mag je alles vragen hoor ​@olifant_Hocky 

het begon rond 4 jr ik ging bijna nooit naar de wc en had de hele tijd vieze broeken en het zh heeft vanalles  geprobeert  alleen niks heeft gewerkt  ik ben nu 14 (in 2 wkn 15) en ik kan nogsteeds amper naar de wc. ik het gelukkig  geen vieze broeken meer. en nee obstipatie is het niet. ik draag geen luiers