Vraag

Hoe maak ik mijn anus schoon?

  • 17 February 2024
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

Ik ga binnenkort voor het eerst seks hebben met een jongen (ik ben zelf ook een jongen), ik moet dus mijn anus schoonmaken, maar ik weet niet hoe. Op internet staan verschillende dingen die ik moet gebruiken, maar ik heb dit allemaal niet tot mijn beschikking. 

Is er ook een manier om mijn anus te spoelen/schoon te maken zonder dat ik daar extra dingen voor nodig heb? 

 

Groetjes


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,  je hoeft niks speciaals te doen. Ik heb gelezen dat je juist niet vlak voor anale seks met poepen, omdat na een uur of 2 na het poepen de darm achtergebleven restjes dan weer heeft opgeruimd. Belangrijkste is genoeg glijmiddel en voorzichtig zijn de eerste keer.

Badge

wat ik kan aanraden is om een douchekop te gebruiken! je schroeft de kop er dan af en gebruikt het slangetje en die zet je tegen je anus aan dat het water erin komt, even vasthouden en daarna persen. doe dit een paar keer en je bent schoon! :))

Reputatie 2
Badge +1

Ja dat kan, maar dan niet teveel water! Kraan maar beetje open en lauwwarm water. Eigenlijk niet goed want je spoeltook de goede bacteriën weg. 

Reageer