Vraag

Hoe lang slapen

  • 9 February 2020
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, 

Ik was gwn nieuwsgierig naar hoe lang jullie slapen, dus hier n paar vragen:

 

  1. Hoe laat ga je doordeweeks slapen? 
  2. Hoe laat sta je doordeweeks op? 
  3. Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen?
  4. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo)
  5. Hoe laat ga je slapen in t weekend?
  6. Hoe laat sta je op in het weekend? 
  7. Hoe oud ben je?
  8. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -
  9. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?)

6 reacties

Heyy,

  1. Hoelaat ga je door de weeks slapen?. Tussen half 11 en 12 uur ongeveer.
  2. Hoe laat sta je door de weeks op? Het verschilt per dag omdat ik niet elke dag even laag begin maar als ik het eerste begin 10 voor half 8.
  3. Hoe lang denk je dat je er over doet om in slaap te komen? Ik val eigenlijk vrij snel in slaap. Binnen 5 minuten eigenlijk wel. 
  4. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (om overdag je goed te kunnen concentreren enzo) Ik probeer ervoor te zorgen om elke dag minimaal 8 uur slaap te hebben. Als dat lukt functioneer ik gewoon normaal en kan ik me gewoon concentreren, maar met 6/7 uur slaap kan ik me ook prima concentreren alleen ben ik soms wel een beetje moe. Met minder slaap val ik echt in slaap in de les enzo. 
  5. Hoe laat ga je slapen in t weekend? Dat verschilt een beetje omdat als ik met mensen ben dan ga ik meestal pas in de ochtend slapen of gewoon helemaal niet. Maar als ik alleen ben slaap ik meestal rond 1 uur. 
  6. Hoe laat sta je op in het weekend? Ik word meestal wakker tussen 11 en 2. Ik blijf wel vaak lang in mijn bed liggen. 
  7. Hoe oud ben je? 12 (zit wel in klas 2)
  8. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of - Ik drink geen koffie.
  9. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?) Nee eigenlijk nooit. Echt 1 keer in de 3 maanden ofzo als ik echt heel moe ben. Maar dan slaap ik ook wel echt de hele middag. Dus van 3 tot 7 ofzo.                                                                                       Hopelijk heb je hier wat aan. x me 

Heyy, 

Ik was gwn nieuwsgierig naar hoe lang jullie slapen, dus hier n paar vragen:

 

Hi JJT,

ik zal ze ff beantwoorden, als ik niet in slaap val, dan :joy:

1 Hoe laat ga je doordeweeks slapen? 

we (ik slaap met m’n twin op één kamer) proberen altijd rond half elf, maar dat lukt niet altijd, nou ja, eigenlijk bijna nooit. Vaak is het wel een uurtje of meer later. Danstraining is soms tot 23.30 en dan is ’t al 0.00 uur als we thuis zijn en gedoucht hebben

2 Hoe laat sta je doordeweeks op? 

als we gaan hardlopen tegen 6.00 uur en anders slapen we uit tot 7.00-7.15 als we het eerste moeten beginnen (meestal wel, dus)

3 Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen?

uhm, 5 minuten of 4, 3? ofzo, idk. We slapen best wel snel altijd, als het licht één keer uit is of nadat het twee keer uit is. Je hebt wel eens, dat het toch weer ff aan moet om nog iets m’n schooltas te stoppen ofzo.

4 Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo)

ik doe het met iets van 7 uurtjes, maar soms (in het weekend of als we echt een keertje vroeg naar bed gaan) wel 8 of 9 uur. Dus, elke dag 7 uurtjes of minder, gaat ‘m niet worden, denk ik

5 Hoe laat ga je slapen in t weekend?

heel verschillend, kan best laat worden als het gezellig is. Soms wel 4 uur ofzo, maar soms ook gewoon om 23.00-23.30 uur

6 Hoe laat sta je op in het weekend? 

meestal wel pas 8 uur nadat we zijn gaan slapen, soms nog later, als het kan en als we weg moeten wel eens (veel) vroeger

7 Hoe oud ben je?

17

8 Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -

ik heb nog maar één keer koffie gedronken en ik vind het niet lekker, dus nooit meer :nauseated_face:

9 Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?)

nou, we kunnen eigenlijk overal wel slapen en als we op zaterdag ofzo een fotoshoot hebben, moeten we vroeg op staan en meestal nog wel een uur of langer in de auto rijden en dan slapen we in de auto. Soms overdag een powernap, maar is niet vaak. Zo ff 15-20 minuutjes :sleeping:ofzo en dan weer door

 

Alles in één keer ingevuld, zonder in slaap te vallen, ds de vragenlijst was niet saai :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

  1. Hoe laat ga je doordeweeks slapen?

Tussen 10 uur en half 11

  1. Hoe laat sta je doordeweeks op?  

Tussen half 7 en 7 uur

  1. Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen?

Ik denk tussen 1 uur en 4 uur

  1. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo)

Meelstal 6 uur

  1. Hoe laat ga je slapen in t weekend?

Tussen half 11 en 12 uur

  1. Hoe laat sta je op in het weekend? 

Op zaterdagsavonds 7 uur en anders half 8

  1. Hoe oud ben je?

14

  1. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -

Nee

  1. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat

Nee

  1. tot hoelaat en hoevaak?)

​​​​​​​Niet

​​​​​​Hoii,

hierbij de antwoorden op de vragenlijst!

  1. Hoe laat ga je doordeweeks slapen? Dat verschilt per nacht! Gemiddeld denk ik rond 12u
  2. Hoe laat sta je doordeweeks op? Rond 7u
  3. Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen? 2 a 3 uurtjes denk ik
  4. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo) minimaal 8 uur? zoiets haha
  5. Hoe laat ga je slapen in t weekend? rond 1u/2u denk ik
  6. Hoe laat sta je op in het weekend? verschilt, op zaterdag om 9 uur vanwege sport en op zondag meestal 10/11 u pas.
  7. Hoe oud ben je? 14 jaartjes jong
  8. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of - Jazeker, in de middag of avond meestal
  9. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak? Nope :)

Groetjes,

Katherine

  1. Hoe laat ga je doordeweeks slapen?  Ik stream doordeweeks, dus rond 2.00 slaap ik meestal doordeweeks. Soms iets eerder en soms wat later.
  2. Hoe laat sta je doordeweeks op? Mij  wekker staat altijd op 4.30, maar als ik een toets of examen heb dan is het 4.00.
  3. Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen? kwartiertje ongeveer.
  4. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo) Ik zelf heb genoeg aan 2/3 uur slaap. 
  5. Hoe laat ga je slapen in t weekend? Zaterdag rond 10.00 tot 15.00 en dan zondag van 14.00 tot 17.00. Ik stream in het weekend van vrijdag 22.00 tot zaterdag 8.00. Vervolgens stream ik van 17.00 (sat) - 12.30/13.00 (sun). Soms loopt de stream wat uit, maar ik stop meestal uiterlijk om 15.00.
  6. Hoe laat sta je op in het weekend?  Zaterdag dan 15.00, zondag 17.00 als je het zo ziet. 
  7. Hoe oud ben je? 16 jaar.
  8. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -  Ik drink koffie. Vooral in de avond. 
  9. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?) Ik doe soms een powernap na school. Meestal een halfuurtje tot een uurtje.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe laat ga je doordeweeks slapen?  22;00
  2. Hoe laat sta je doordeweeks op? 05;00
  3. Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen? 3 uurtjes ongeveer 
  4. Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo) ik slaap meestal maar 2 uur 
  5. Hoe laat ga je slapen in t weekend? 00;00
  6. Hoe laat sta je op in het weekend? 08;00
  7. Hoe oud ben je? 14
  8. Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of - 1 a 2  in de ochtend en eind van d emiddag 
  9. Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?)nee dat kan ik niet 

Reageer