Heyy,
Ik was gwn nieuwsgierig naar hoe lang jullie slapen, dus hier n paar vragen:
Hi JJT,
ik zal ze ff beantwoorden, als ik niet in slaap val, dan
1 Hoe laat ga je doordeweeks slapen?
we (ik slaap met m’n twin op één kamer) proberen altijd rond half elf, maar dat lukt niet altijd, nou ja, eigenlijk bijna nooit. Vaak is het wel een uurtje of meer later. Danstraining is soms tot 23.30 en dan is ’t al 0.00 uur als we thuis zijn en gedoucht hebben
2 Hoe laat sta je doordeweeks op?
als we gaan hardlopen tegen 6.00 uur en anders slapen we uit tot 7.00-7.15 als we het eerste moeten beginnen (meestal wel, dus)
3 Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen?
uhm, 5 minuten of 4, 3? ofzo, idk. We slapen best wel snel altijd, als het licht één keer uit is of nadat het twee keer uit is. Je hebt wel eens, dat het toch weer ff aan moet om nog iets m’n schooltas te stoppen ofzo.
4 Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo)
ik doe het met iets van 7 uurtjes, maar soms (in het weekend of als we echt een keertje vroeg naar bed gaan) wel 8 of 9 uur. Dus, elke dag 7 uurtjes of minder, gaat ‘m niet worden, denk ik
5 Hoe laat ga je slapen in t weekend?
heel verschillend, kan best laat worden als het gezellig is. Soms wel 4 uur ofzo, maar soms ook gewoon om 23.00-23.30 uur
6 Hoe laat sta je op in het weekend?
meestal wel pas 8 uur nadat we zijn gaan slapen, soms nog later, als het kan en als we weg moeten wel eens (veel) vroeger
7 Hoe oud ben je?
17
8 Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -
ik heb nog maar één keer koffie gedronken en ik vind het niet lekker, dus nooit meer
9 Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak?)
nou, we kunnen eigenlijk overal wel slapen en als we op zaterdag ofzo een fotoshoot hebben, moeten we vroeg op staan en meestal nog wel een uur of langer in de auto rijden en dan slapen we in de auto. Soms overdag een powernap, maar is niet vaak. Zo ff 15-20 minuutjes ofzo en dan weer door
Alles in één keer ingevuld, zonder in slaap te vallen, ds de vragenlijst was niet saai
Groetjes,
M&M's
- Hoe laat ga je doordeweeks slapen?
Tussen 10 uur en half 11
- Hoe laat sta je doordeweeks op?
Tussen half 7 en 7 uur
- Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen?
Ik denk tussen 1 uur en 4 uur
- Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo)
Meelstal 6 uur
- Hoe laat ga je slapen in t weekend?
Tussen half 11 en 12 uur
- Hoe laat sta je op in het weekend?
Op zaterdagsavonds 7 uur en anders half 8
- Hoe oud ben je?
14
- Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of -
Nee
- Doe je dutjes? (Zoja hoelaat
Nee
- tot hoelaat en hoevaak?)
Niet
Hoii,
hierbij de antwoorden op de vragenlijst!
- Hoe laat ga je doordeweeks slapen? Dat verschilt per nacht! Gemiddeld denk ik rond 12u
- Hoe laat sta je doordeweeks op? Rond 7u
- Hoe lang denk je dat er erover doet om in slaap te komen? 2 a 3 uurtjes denk ik
- Hoeveel slaap heb je denk je nodig? (Om overdag je goed te kunnen concentreren enzo) minimaal 8 uur? zoiets haha
- Hoe laat ga je slapen in t weekend? rond 1u/2u denk ik
- Hoe laat sta je op in het weekend? verschilt, op zaterdag om 9 uur vanwege sport en op zondag meestal 10/11 u pas.
- Hoe oud ben je? 14 jaartjes jong
- Drink je koffie overdag? Zoja ochtend of avond of - Jazeker, in de middag of avond meestal
- Doe je dutjes? (Zoja hoelaat tot hoelaat en hoevaak? Nope :)
Groetjes,
Katherine