Vraag

Hoe lang is jullie piemel?

  • 13 August 2017
  • 90 reacties
  • 3690 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik was gwn benieuwt hoe lang jullie piemel is de mijne is 13-14 centimeter en ik ben 13!!! En die van jullie?

90 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja die valt dan wel op ja, ook wel wennen dat hij slap al zo'n lente heeft. Gebeurd bij jullie wel dat iemand stijve krijgt?

 

Ik zou zeer blij zijn met zo een slappe lengte. Het gebeurt, maar heel weinig. Bij jullie?

Badge

mijne is 8 cm slap en 12 cm stijf.

Reputatie 3
Badge +2

Ja die valt dan wel op ja, ook wel wennen dat hij slap al zo'n lente heeft. Gebeurd bij jullie wel dat iemand stijve krijgt?

 

Ja hoor dat gebeurt wel eens of in ieder geval dat iemand met een langere half stijve pik onder de douche staat.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou er tros op zijn op zo een grote piemel. Het gebeurt niet zo vaak dat er iemand een stijve krijgt. Gebeurt dat soms bij jullie?

Reputatie 5
Badge +5

Ja bij gebeurd het ook wel is, meestal niet helemaal stijf maar ook half zeg maar. Kun je wel zien dat de meeste ook al wel in de groei zijn 

Reputatie 2
Badge +1

Dat gebeurt niet zo veel. Gebeurt dat bij jullie veel?

Reputatie 2
Badge +1

Heb je 1 van de grootste in je ploeg?

Reputatie 5
Badge +5

Tot nu toe wel de grootste ja, maar komen al wel paar redelijk in de buurt al 

Reputatie 2
Badge +1

Heb je stijf ook ge grootste?

Reputatie 5
Badge +5

Ja tot nu toe nog wel ja, jij dan? 

Reputatie 2
Badge +1

Lekker! Maar snap ik ook wel met zo eenngrote. Zit gemiddeld, mss eerder naar de kleine kant. We zijn ongeveer met 15, denk ik. Ik denk dat ik op plaats 8-9/10 sta. Mss ook 10/15. (1/15 is de grootste en 15/15 de kleinste)

Reputatie 5
Badge +5

Meeste bij ons zitten nog onder de 14cm stijf.. wie bij jou dan de grootste? 

Reputatie 2
Badge +1

Stijf zien we niet zo veel, ik heb vergeleken op basis van de lengte van slappe penis. Ik denk dat de grootste slappe penis ook ongeveer jouw lengte is, rond de 14-15 cm. Iedereen is even oud. (15)

Reputatie 1
Badge

Hey, amai wat een grote piemels. Ik ben een jongen van 15 en ik heb slap 4-5 cm en stijf 9cm. Dus jullie hebben allebei groter slap dan de mijne stijf. Ik voetbal ook en zit met 14 in de ploeg. Ik sta op plaatst 13/14 of 14/14. We zijn met 2 die evengroot hebben als ik, dus we staan op een gedeelde laatste plaats. Ik denk dat de grootste bij ons ook ongeveer 14-15cm slap heeft. Dat is 3x zo groot als de mijne slap. De Mathijs12 je mag heel trots zijn op jouw grote penis, zeker op jouw leeftijd!

Reputatie 5
Badge +5

Heb hem net slap nog keer gemeten, 14,5cm bijna. Hoop stiekem dat er niet veel meer bij komt eigenlijk. 

Reputatie 5
Badge +5

Hey prebe09

Daar is helemaal niets mis mee, kan zijn dat hij nog verder in de groei komt. Dank je wel, ja ben nog nog jong maar de groei begon al op mijn 10de. Gaat behoorlijk snel de laatste tijd. 

Reputatie 1
Badge

Die van mij begon rond mijn 11de te groeien, is inmiddels al 4 jaar geleden. Ik denk niet dat er nog veel bij gaat komen. Je mag trots zijn op je lengte.

Reputatie 1
Badge

Bij mij begon het met groeien toen ik 10-11 was, dat is is al 4 jaar geleden. Ik denk dus niet dat de mijne nog veel gaat groeien. Je mag héél trots zijn op jouw piemel!

Reputatie 2
Badge +1

Amai, de groei zit waarschijnlijk in je genen!

Reputatie 5
Badge +5

Amai, de groei zit waarschijnlijk in je genen!

Ja maar mijn lichaams lengte is juist weer niet groot, ben maar 1m58 dus ook klein weer 

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet hoe groot je ouders of broer/zus zijn. Als je een broer hebt, heeft hij ook een grote piemel?

Mathijs12, zou je een keer de vragenlijst van Robbe08 willen invullen? Indien ja, kan je op zijn profiel klikken en dan op ‘topics’ klikken, bedankt!

Reputatie 5
Badge +5

Ik weet niet hoe groot je ouders of broer/zus zijn. Als je een broer hebt, heeft hij ook een grote piemel?

Mathijs12, zou je een keer de vragenlijst van Robbe08 willen invullen? Indien ja, kan je op zijn profiel klikken en dan op ‘topics’ klikken, bedankt!

Nee heb een zusje..

Welke vragen lijst bedoel je? Volgens mij heb ik al eentje van hem ingevuld 

Reputatie 1
Badge

Mathijs12, zou je een keer op de vraag willen antwoorden waar Robbe08 op geantwoord heeft? Ik ben benieuwd of jij dit ook al eens hebt gedaan. Deze vraag vind je door op Robbe08 zijn profiel te klikken en dan een beetje naar onder te scrollen en dan op de bovenste vraag klikken.

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet hoe groot je ouders of broer/zus zijn. Als je een broer hebt, heeft hij ook een grote piemel?

Mathijs12, zou je een keer de vragenlijst van Robbe08 willen invullen? Indien ja, kan je op zijn profiel klikken en dan op ‘topics’ klikken, bedankt!

Nee heb een zusje..

Welke vragen lijst bedoel je? Volgens mij heb ik al eentje van hem ingevuld 

Zou je mijn interesses kunnen bekijken op mijn profiel?

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet hoe groot je ouders of broer/zus zijn. Als je een broer hebt, heeft hij ook een grote piemel?

Mathijs12, zou je een keer de vragenlijst van Robbe08 willen invullen? Indien ja, kan je op zijn profiel klikken en dan op ‘topics’ klikken, bedankt!

Nee heb een zusje..

Welke vragen lijst bedoel je? Volgens mij heb ik al eentje van hem ingevuld 

Kun je reageren op mijn interesses? Die vind je op mijn profiel!

Reageer