Skip to main content

hoooiii! ben ik weer met een vraagje.

ik draag nu al een bh’s en ik vroeg me af hoelang jullie je bh dragen voordat ie in de was gaat!

het verschilt p.p maar toch was ik er benieuwd naar. 

xxxx

ik ga stuk, ik denk dat meeste meiden hem nauwelijks wassen. ik was hem meestal pas als hij vies wordt of begint te ruiken naar zweet 😭

Vroeger echt amper 😭

Nu denk ik een week ofzo maar dat is altijd wel wat gedoe want soms zijn alle bh's dan in de was enja.. 

Liefs 

Anoniem789 

Hee,

Ik was hem eigenlijk nooit omdat hij er lelijk van wordt. Als hij echt gaat stinken gebruik ik Robijn dry was en dan laat ik mijn bh buiten luchten en daarna ruikt hij weer fris!

Ik doe toch wel om de paar dagen een nieuwe aan. 

Als je altijd dezelfde aandoet lijkt me toch echt weird als je m haast nooit wast. 

Bij mij hangt t ervanaf welk soort bh, want  ik draag verschillende soorten afhankelijk van de situatie: doordeweek bh, die gaat elke week in de was, niemand ziet m toch niet, sport-bh: die gaat erg vaak de was in natuurlijk en die zijn steviger van stof, en dan de meer sexy bh soort die is fragieler die gaat na dragen of 2 keer dragen in de speciale handwas (mag niet krimpen, kreuken, uitrekken, kleurverliezen en zo) 

en als eender wat voor kleding naar zweet begint te stinken dan gaat het meteen directo de was in 

trouwens als er “pads” in zitten die ruiken ook snel 

tip: bij sommige kledingzaken krijg je “Derde BH Gratis” 

ik ben echt erg merk ik wel:) 

als ik heb paardgereden doe ik hem meteen daarna in de was als ik dan de aankomende weken niet ga rijden en anders gwn ophangen buiten want dan trek ik hem toch weer aan naar de paarden enz dus dan heeft t geen zin

k ben heel goor met normale bhs maar ik kan die dingen toch echt wel 1-3 maanden aanhebben

soms stinken ze gwn naar zweet trouwens en dan doe k ze eerder maar als ze nie stinken hoeven ze ook niet in de was zeg ik altijd:)

sportbhs doe ik trouwens gwn altijd na het sporten direct in de was

hetzelfde doe ik met bhs die ik per ongeluk nog aanhad bij lichamelijke opvoeding ofz

Reageer