Skip to main content
Vraag

hoe krijg je een luier fetish

• April 17, 2025
  • 10 reacties
  • 799 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik draag ik de nacht nog luiers (zie mijn andere topic). Ik kwam er op deze site achter dat sommige mensen een fetish hebben voor luiers. Ik zou graag willen weten wat jullie zo fijn/leuk vinden aan het dragen van luiers. Ik zelf plas en soms poep ook in mijn luier. Ik zou het graag niet meer stom vinden om ze te dragen. Dus mijn vraag is wat vinden jullie er fijn aan en hebben jullie tips die ik kan gebruiken om het voor mezelf leuk te maken om te plassen en poepen in luiers?

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Ik weet niet of je je zelf een fetish aan kan leren maar ik denk als je het al lang draagt dat het dan wel moet lukken hoor en heb vertrouwen in jezelf _(ik draag ze ook en ik heb ze medisch niet nodig ofzo) 

GR Ollie!!

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Misschien heel veel drinken en jou plas zolang mogelijk ophouden en probeer het zelfde als jij wilt poepen ook ophouden

en misschien ook masturberen zodat er misschien ook sperma vrij  komt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 5, 2025

Heyhey 

Ik draag zelf luiers tegen bedplassen 

Vind het fijnste van het dragen van een luier dat ik sochtends niet wakker wordt met een nat bed 

Liefs Fleur❤️

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 6, 2025

Ok fijn gevoel heeft dat denk ik 

maar zou je er ook een graag willen in poepen als jij slaapt of heb jij dat al ooit gedaan als ik vragen mag of heb jij ooit al eens iets anders stikum geprobeerd?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 6, 2025

Ik heb wel eens in mijn luier gepoept maar vind het verschonen geen leuk werkje

Wat bedoel je met stiekem wat anders geprobeerd?

Liefs Fleur

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 7, 2025

Oké maar ik bedoel op die school hoeveel keren word jij daar verschoont en wat is dan het meest wat jij doet en zien jullie elkaar als er iemand anders verschoond wordt

vertel me meer graag 

• May 8, 2025

Je kan beter vragen hoe je er vanaf komt!

Waarom zou je het bewust willen?

Het is onderwerp nummer 1 hier op het forum en het lijkt zowat of het helemaal normaal is maar… even serieus… (iedereen moet zijn of haar ding doen) maar helemaal ‘normaal’ is het niet en ontken niet dat bet best vies en terug in je ontwikkeling is…

Niks voor mij en wees blij en opgelucht als je het niet hebt. Ga niet denken door alle luier berichten dat het helemaal goed of normaal of lekker ofzo is. 

Sorry: mening

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 11, 2025

Ja jouw mening. Normaal is een vrij subjectief woord, gelukkig is niet iedereen zo bekrompen. 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 24, 2025

Ok fijn gevoel heeft dat denk ik 

maar zou je er ook een graag willen in poepen als jij slaapt of heb jij dat al ooit gedaan als ik vragen mag of heb jij ooit al eens iets anders stikum geprobeerd?

Ik poep en plas soms per ongeluk in mijn bed daarom draag ik ze

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 25, 2025

Een luier fettish is naar mijn mening niet “normaal”. Ik draag luiers voor bedplassen en heb ook weel een binding gekregen met luiers, word er nou niet meteen opgewonden van maar ik vind het wel lekker om te dragen. Luiers dragen voor medische redenen moet genormaliseerd worden