Vraag

Hoe kom ik van nagelpulken/bijten af?


Reputatie 1
Badge +1

Hoii,

Ik heb een probleempje. Ik pulk en bijt mijn nagels! Ik heb al zo vaak geprobeerd om er vanaf te komen, maar het lukt maar niet. Als ik een mooie lange nagel heb, duurt het maar een paar dagen voordat ik hem er weer af pulk… zo irritant!

Ik zit ook op zangles, en als iemand niet weet waar we zijn gebleven met het liedje, vraagt diegene dat aan mij en dan moet ik aanwijzen waar we gebleven zijn, en dan schaam ik me kapot voor mijn nagels.

Ik heb echt al super veel geprobeerd, nepnagels mag ik niet (eerst mocht ik het wel (alleen in de vakanties omdat ik anders blijkbaar niet op zou letten in de les maar met mijn nagels bezig te zijn) maar ik was zo dom om het toch een keer te doen, mijn moeder kwam er achter, en nu mag ik tot mn 18e geen nepnagels meer mr ik mag wel op mn 16e verjaardag acrylnagels, 🤔) 

Wat ik nu van jullie vraag is dit:

Hoe kom ik van nagelpulken en bijten af?

Zijn er receptjes (natuurlijk wel met ingrediënten die ik gewoon in de keukenkast heb staan lol) om je nagels sneller te laten groeien?

Alvast bedankt!

 

Xxx me💗


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Neem hier een kijkje 

https://www.elle.com/nl/beauty-health/beautydossiers/a33211862/nagels-sneller-groeien-tips/

Het zijn goede tips. Om je nagels lang te groeien.

 https://www.libelle.be/mooi/zo-stop-je-met-nagelbijten/

Mijn tip : ontspan.  Het komt vaak door stress. Ontspan.  Adem in en uit 

 

Crazygirl_ 

Je kan jezelf belonen als je het een dag niet doet? 
En zeggen dat die nep nagels echt hebben geholpen! En dat je ze weer heel graag wilt? 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Dankjewel voor je rea,

maar dat gaat echt niet gebeuren. Mijn moeder is niet zo gemakkelijk om te halen jammer genoeg!

Badge

Hoi ik heb hier zelf ook heel lang mee rondgelopen en ben uiteindelijk overgestapt op nep nagels net als jij eerst had ik ze gwn altijd heel kort enzo waardoor het mocht van m’n ouders nu ik wat ouder ben heb ik wat langere Nepnagels maar bij mij heeft het ook echt geholpen en doe het eigenlijk nooit meer ( kleine tip als het weer mag van je ouders koop de nagels van nail it van de action zijn heel goedkoop en de nagellijm van essence fix it 

Reageer