Skip to main content
Vraag

hoe kan ik stoppen met zelfbeschadiging

• 24 januari 2025
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

hoi ik  ben er weer na echt heeeeeeeeel lang maar oké 

ik heb een paar vragen dus ik sh mezelf dus zelfbeschadiging ,maar ik weet niet hoe ik moet stoppen 2 bestie’s van mij had ik gezegd in groep 8 {eind groep 8}  maar nu zit ik op de middelbare school in de eerste btw en ik zit maar met 1 van ze op dezelfde school maar nii dezelfde klas maar ja en ik heb een meisje uit mijn klas gezegd we zijn nu vrienden en zij doet ook sh maar er is een meisje erachter gekomen door mijn herplaatste tiktoks er stond zo van i think that i’m gonna relapse dus dan vertaling is ik denk dat ik weer sh ga doen en ik zit in de klas met haar maar ik ben bang dat ze kan komen nr mij en vragen of ik met haar wil praten maar ik wil echt vrienden met haar worden want nu praten we hier en daar maar we zijn nog niet echt vrienden maar ik wil echt een band met haar  hebben en dan het tegen haar zeggen maar ben te bang ik doe sh omdat het voelt als ik mezelf pijn moet doen en dan doen andere mensen niks bij mij maar het zijn gwn hun woorden  btw mijn familie, vrienden en school en ik heb ook anxiety dus ik tril heel vaak met mijn benen en dan duizelig en ik eet niet in de ochtend maar oke

heeft iemand tips hoe ik kan stoppen met mezelf pijn te doen dus mezelf te snijden

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen