Skip to main content
Vraag

Hoe is nat zijn?

• April 28, 2025
  • 9 reacties
  • 559 Bekeken

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5

Heeyy! Ik ben een jongen van 15 en ik weet hoe t voelt om een stijve te hebben, maar ik kan me gwn niks voorstellen bij nat zijn WHAHAH... kan iemand me dat ff uitleggen? En voelt t alsof je in je broek plast ofzo? Lijkt me echt HEEL kut als je in de les zit... Alvast bedankt denk ik WHAHAHA

9 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

Het voelt heel warm aan als jij dat doet plassen in de broek als jij dit bedoelt en jij moet het ook zeker proberen met een luier om laat het me weten hoe het was of als jij nog een vraag hebt of als ik jou verkeerd begrepen heb 

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

@Lanoniem0909  nee ik bedoelde hoe het voor meisjes voelt om nat te zijn

• May 3, 2025

Gek

En je bent het ook gewend omdat het bij je lijf hoort.

Je bent gewoon geil en soms voel je als je beweegt dat je onderbroek ook nattig is en dan is het niet altijd fijn. Maar stel je bent bloot of bij masturberen dan voelt het daar gewoon nattig, warm, soms wat slijmerig en lekker haha. Je spleetlippen zijn dan ook echt serieus nat en glad en je vingers glijden er easy doorheen.
Is dat een goede uitleg?

Of: stel je drukt je onderarm en bovenarm tegen elkaar, dan is het daartussen droog, doe je er wat douchegel tussen dan voelt het nat, doe je er superveel warme douchegel tussen… dát maar nog veel meer en lekkerder. Zoiets. 
En zoals in de les of als je ergens bent dan voelt het niet altijd prettig. Soms heb je ook het idee dat iedereen het doorheeft en weet maar dat zal vast niet zo zijn.

Ik kan me niets voorstellen hoe het is om als jongen/man opeens zoiets hards onderaan je lichaam te hebben hahaha

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

@Puckmeisje 

Mag ik vragen laat jij het dan gewoon lopen expres of komt het van zelf als jij van niets weet en heb jij dan ook maandverband of maandverband luiers of luiers of tampons of toch helemaal iets anders ik hoor dat graag 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

• May 4, 2025

Het kont vanzelf en dan is het maar zo.  En niet iets aan doen, hoogstens als je even naar de wc gaat het wegvegen of als je vingert tussendoor wat droogt. Ik kan moeilijk / alle meisjes ter wereld kunnen toch niet elke keer dat ze nat worden van geilheid gelijk met tampons of maand verband ofzo, het is geen waterval

Alhoewel… hahha

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 12, 2025

Ik kan me niets voorstellen hoe het is om als jongen/man opeens zoiets hards onderaan je lichaam te hebben hahaha

Het voelt als een spier die aanspant eigenlijk HAHA dankjewel voor die uitleg!

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 13, 2025

Het is alsof je grotje tot leven komt voordat je begint met echte seks (of zelfbevrediging). Het is ook geen plas maar vocht wat via de vaginawand wordt doorgelaten (permeation). De natuurlijke lubricatie van de natuur. Je anus heeft dit ook maar dan meer waterig, dit wordt ook wel 'buttwater' genoemd.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 13, 2025

Zelf voel ik het vochtig worden van mijn vagina niet als een aparte sensatie.  Het is onderdeel van een algehele geilheid die ik in mijn hele lichaam voel, niet specifiek in mijn kruis.  Ik voel wel dat er wat broeit in mijn broekje maar zoals ​@Puckmeisje schreef: het is geen waterval, het gutst er niet uit.  Het maakt meestal zelfs geen vlek die ke aan de buitenkant van je broekje kunt zien.  Zelfs als ik heel erg opgewonden en daardoor vochtig ben, is het niet dat het eruit druppelt.  Het is meer het gevoel alsof je er een beetje zweet.

@Vera16xx : nee, je anus heeft geen natuurlijk glijvocht.  Buttwater is iets heel anders.  Als je anale dingen wil doen, gebruik je echt beter glijmiddel - zonder is niet echt fijn (niet voor de gever en nog veel minder voor de ontvanger, zeg maar). 

• May 14, 2025

Ja dat! Het loopt er soms traag uit maar je ziet het bijna nooit in je onderbroek hoor, dat is wel eens maar zeker niet altijd. En als je echt gaat vingeren of je zelf geil houdt wordt het wel serieus meer en meer