Vraag

Hoe haal je een hickey weg?

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Oke, I fucked up… Ik weet echt niet waarom maar gisteren ging ik op de bovenkant van mijn arm zuigen en tja… nu heb ik een hickey op mijn arm. Op dit moment is hij donkerpaars. Hebben jullie tips over hoe ik het snel weg kan halen, of verborgen te houden?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Snel weg laten gaan kan niet volgens mij. Een zuigzoen is eigenlijk een blauwe plek. Dat moet dus vanzelf gaan. Sommigen zeggen dat tandpasta erop smeren werkt. Heb het zelf nooit geprobeerd dus geen idee of dat echt zo is. Misschien kun je wat concealer of zo gebruiken om het te verbergen?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Anonymous M ,

 

oeps, uhm iets met lange mouwen aan doen...

hier nog wat info over het maken en ook over het verwijderen:

https://nl.wikihow.com/Een-zuigzoen-geven

 

@tim16 ,

ja, tandpasta had ik ook gezien toen ik een paar maanden geleden eentje had en op internet zocht….

bij mij werkte het niet, maar ik denk dat als die plek al paars is dat het niet meer lukt met tandpasta

Volgens mij is het net zoiets als dat je met ijs een zwelling (bv verzwikte enkel) tegen kan houden, het werkt alleen maar als je maar snel genoeg bent.

Gelijk tandpasta na een hickey kan misschien wel werken, denk ik. Probeer het even en laat het ons weten 😂😘

 

Preventief je gezicht met tandpasta insmeren kun je ook proberen 😁

nee, is beetje flauw  🙂

 

Mijne zat in mijn hals, ik heb iedereen wijs gemaakt dat ik door dracula was gebeten. Ik ben er soort van mee weg gekomen…….omdat het daarna kerstvakantie was hahaha en ik bijna niemand van school tegen was gekomen.

Soms kun je er beter zelf een grap over maken, dan stoppen ze vaak met het erover te hebben. Dan is voor hen de lol er af.

Is ie al wat minder te zien nu?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ehh, wat is een hickey?

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Wees Jezelf Bij Mij ,

 

dat is een zuigzoen. In het wikihow linkje in mijn eerste post hierboven kun je er iets meer over lezen

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ah ok.

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reageer